SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, January 29, 2006

Buco i njegov Dukati

Za one koji to nisu znali, nas prijatelj Buco (Miroslav Mitrovic) ima jednu veliku strast: motore. Od svojih mladih dana je mastao da si jednog dana nabavi jednog Dukatija. Njegov mladalacki san se konacno ostvario u njegovoj novoj domovini: Kanadi.

O motorima bi vam Buco mogao pricati nadugacko i nasiroko, a ja samo koristim ovu njegovu fotografiju da ga potaknem da mi posalje svoj komentar.

Buco se bavi mehanickim dizajnom. O njemu i njegovom radu mozete procitati na slijedecem site-u: http://www.bluming.com/

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Keca said...

Buco, moze jedan krug?
Odmah se vracam.

Monday, 30 January, 2006  
Anonymous Miroslav Mitrovic said...

Mene su u kraju svi znali po motorima i po mojoj crvenoj Alfi. Strast za motorima me nije jos napustila. Ova slika je napravljena na stazi Mosport kod Toronta 2005.

Tuesday, 31 January, 2006  
Anonymous Miroslav Mitrovic Buco said...

Co, prava istina je da sam ja od svojih mladih dana mastao da jednog dana imam mnogo vise od samo JEDNOG Ducati-ja ha-ha.

Tuesday, 31 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mozda i Moto Morini 250 ccm?

Saturday, 06 May, 2006  

Post a Comment

<< Home