SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, May 15, 2006

50 godina TV Zagreb

Prije pola stoljeca emitirane su prve TV vijesti u Zagrebu i u ex Yu, a citao ih je markantni spiker Ljubo Jelcic, koji je u medjuvremenu postao radijska legenda i najtrazeniji voditelj glazbenih festivala.

I u 77. godini Ljubo Jelcic uspravan je poput svijece, vitak kao jela, pamcenje ga besprijekorno sluzi, samo sto je njegova nekad gusta crna kosa sada potpuno bijela. Ljubo Jelcic i danas se zivo sjeca jednog 15. svibnja, prije pola stoljeca, kad je pusten signal ondasnje Televizije Zagreb, a on citao prve TV vijesti u eksperimentalnom programu.

15. svibnja ove godine, Ljubo Jelcic ce povesti gledateljstvo u svecanom 90-minutnom programu na setnju kroz televizijsku povijest. Sjetit cemo se nezaboravnih: Ivana Hetricha, Gordane Bonetti, Angela Miladinova, i mnogih drugih voditelja, redatelja, urednika,...kao i "Malo misto", "Kuda idu divlje svinje", koje se upravo repriziraju, "Srdacno vasi", Ekran na ekranu","Lutajuci reporter"i jos bezbroj poznatih emisija u kojima smo nekad uzivali i mnogo toga naucili. Dokumentarni i kulturni program TV Zagreb, odnosno HTV, bio je i ostao na vrhunskom nivou.

Nadam se da ce vas ovaj prilog ipak obradovati!


Pozdrav, Natasa

5 Comments:

Anonymous Co said...

Hej, raja, da li se neko sjeca Mende i Slavice?

Sjecam se da je to bio najpopularnija emisija za djecu i da se obavezno ulazilo u kucu kada bi ta emisija pocela. Zanima me ima li jos neko ko se sjeca ove emisije?

Tuesday, 16 May, 2006  
Anonymous Nermin said...

Co,
upitaj Eku i Aidu Kusmic kad budes imao prilike kako je to bilo sa Mendom i Slavicom; kako je Mesa u to vrijeme bio profesor negdje, imao je mogucnost da kupi Cajevcev TV i to prvi u komsiluku. I sto ti kazes, znalo se svaka nedjelja prijepodne uhvati se red pred njihovom kucom za gledanje te emisije. Obavezno se moralo prvo presvuci kod kuce, posebna paznja na carape( Mesa bio osjetljivog nosa), zatim "predavanje roditelja" kako trebamo biti tihi i mirni, ne skakati, ne traziti nista od slatkisa, premda je teta Fatima uvijek u kuci imala kolaca i uvijek smo bili posluzeni.
Co, bas me dirnu u "zicu", moje djetinjstvo. Te kuce vise nema, a u zadnju nedjelju razgovaram sa mamom i preko telefona cujem snaznu zvonjavu crkve; pitam sta je to; ona mi rece da je to sa nove crkve, sagradjene na zemljistu Ane Trle,preko puta nase a odmah do bivse kuce Kusmica, vjerovatno je "tu i bila vjekovima".Uh, idem sad da se "druzim" sa nostalgijom i Josipom Lisac- Dnevnik jedne mladosti.
Pozdrav svim blogerima od
Nermina!
P.S.
Cadjo, javi se bolan, preforsirat cu se trenirajuci tenis za nas mec!

Tuesday, 16 May, 2006  
Anonymous Sejo said...

Cuj, cuj sjeca Slavice?/ cuj, cuj cito.../
Pa to moramo svi znati.Slavica pritisne na nos Mendi a on zatrubi! Ali nismo mi bili bas tako mali.Neki su se vec i zabavljali...

Tuesday, 16 May, 2006  
Blogger co said...

Nermine, sjecam se i ja mnogih dogodovstina vezanih za prve dane televizije. Izgleda da je svako u komsiluku imao nekog svog prvog komsiju s televizorom i, naravno, svi smo se skupljali kod njega.

Dobro se sjecam prvih Cajevcevih televizora po licenci Philipsa i onih dugmica ispod koji su, izmedju ostalog, sluzili da se slika 'umiri' ako pocne 'letiti' gore-dole.

A sto se tice te zvonjave, i ja sam bio iznenadjen kada sam prosle godine prosao tvojim komsilukom i vidio crkvu u gradnji. Ima ih na sve strane, izgleda da je to sada vaznije od bilo cega a obicna raja i dalje ostaju ovce koje treba sisati. Takva su sada vremena dosla pa to ti je.

Tuesday, 16 May, 2006  
Anonymous Nera said...

Nermine,

I meni je ta soba puna djece ostala u dubokom sjecanju. Dobro si se sjetio Trle Ane. On je bila, ja mislim, porijekolom Cehinja, ali se odlicno uklapala u onaj nas komsiluk. Vec sam te jednom pitala za teta Minu, ali mi nisi odgovorio. Puno je pozdravi od mene.

Nera

Tuesday, 16 May, 2006  

Post a Comment

<< Home