SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, May 21, 2006

Crna Gora suverena

Za one koji ne prate rezultate glasanja u Crnoj Gori, samo kratka vijest da se vecina gradjana opredijelila za nezavisnu Crnu Goru. Za sada samo ovoliko, iako ova vijest zasluzuje poseban osvrt.

Nakon sto su rezultati glasanja potvrdjeni ne mogu a da ne napisem jos koju... Ovo sto se trenutno dogadja dole na nasim prostorima ce za mene zuvijek ostati zagonetka. Nikada mi nece biti jasno kako neki ljudi mogu biti toliko pokvareni i svoje politicke stavove mijenjati kako im se cefne (u stvari, jasni mi je, jer se sve radi iz licnog interesa). Jos manje mi je jasno kako jedan citav narod moze biti toliko zaglupljen da slijedi takve bez razmisljanja kud ih to vodi (ovo se ne odnosi samo na Crnogorce).

Sjecam se Mile Djukanovica i ostale ekipe kada je rat zapoceo na ovim nasim krajevima. Sjecam se 'jogurt revolucije' (ili kako se vec zvala) i mitinga koji je taj isti Mile u pocetku podrzavao. Sjecam se rezervista iz Crne Gore koji su se onako bahato ponasali po Hercegovini onih prvih dana rata. Sjecam se bombardovanja Dubrovnika i razaranja Konavla. Ne sjecam se da se Milo ikada javno ogradio od svega toga u ono vrijeme kada je izgledalo da se nalazi na 'pobjednickoj' strani.

Sada taj isti Milo vodi Crno Goru u Evropu. Sada se taj isti Milo javlja kao spasitelj Crnogorskog naroda, covjek koji je uspio da istrgne Crnu Goru iz kandzi Srbije, covjek koji ce donijeti bolje sutra narodu na tim prostorima! Kakva ironija!

Mozda ce neko reci da pretjerujem, da nije bilo bas sve tako kako ja to ovdje predstavljam. Mozda i pretjerujem, ali me, bar u ovom slucaju, moje sjecanje jos uvijek dobro sluzi.

Eto morao sam ovo da prokomentarisem (znam da niko drugi nece) iako bi se o ovome mogli napisati cijeli romani.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home