SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, July 10, 2007

Papulići

U subotu sam dobio email iz Svedske od prijatelja za kojeg nisam cuo godinama, a danas ponovo pisem o jos jednom, ovaj put uz par fotografija.

Prije par dana stize email iz Beograda. Posiljalac, Milan Papulic, lice poznato mnogim posjetioce ovog bloga, posebno onim koji su nekada radili u nekad cijenjenoj firmi Rudi Cajavec. Bi mi drago, ni o njemu nisam nista cuo vec godinama. Jedina informacija koju sam ima je da se sa familijom skrasio negdje oko Beograda, jer ga je rat natjerao da napusti Banjaluku.

Da pravo kazem, do pred sam rat, Milana sam poznavao samo povrsno. Bio je mladja raja, direktorov sin, cinio mi se nekako vazan. Nismo imali puno kontakata, samo onako ponekad, poslovno.

Kada su se stvari kod nas zakuvale i nasi dojucerasnji prijatelji i poznanici pokazali svoja prava lica, Milan se nasao u neobranom grozdju, kao i vecina nas. Nije htio biti dio zla (a mogao je) koje je hvatalo korijenje u plodnom ratno-huskaskom tlu i trpio je posljedice. Ta nevolja nas zblizi i nas dvojica smo, slucajno, poceli suradjivati. Na obostrano zadovoljstvo, bar se tako nadam. Milana sam tada upoznao u sasvim drugom svjetlu i sve moje predrasude o vaznom mladom inzinjeru su pale u vode.

Kako su vremena postajala sve teza a ljudski zivot sve manje vrijedan, morale su se donositi vazne odluke. Milan je, uz mnogo napora i srece (ne bih sada o tome, mozda cemo jednog dana doci i do takvih tema), stigao u Beograd. Mene sudbina, istina nesto kasnije, odvede u Ameriku. Neki dan nas ovaj blog ponovo poveza, na moje veliko zadovoljstvo.

Nakon par razmijenjenih emailova, evo materijala za ovaj prilog. Milan mi je poslao par snimaka njegove familije, pa ih evo dijelim sa vama. Cini mi se da su se on i supruga u Beogradu dobro snasli (postene ljude uvijek prati sreca), a i ostali dio familije ne zaostaje.

Starija kcerka Jovana je zavrsila matematicku Gimnaziju i sada je na trecoj godini Arhitekture, dok se mladja, Ivana, nakon zavrsetka iste gimnazije upisala na Psihologiju.

Ovih nekoliko fotografija je ‘uhvaceno’ pri ispracaju mladje Ivane na matursko vece. One same govore mnogo toga.

Labels:

2 Comments:

Anonymous cadjo said...

Prijatne vijesti, prijatni ljudi i face vrlo prijatne, narocito zenskog dijela familije. Papulicu ovo je zeza.
Sta reci, drago mi je da vas vidim.
Svako vam dobro i do nekog skorog vidjenja,
Cadjo sa svojim curama.

Tuesday, 10 July, 2007  
Anonymous sdzelic@inecco.net said...

Pozdrav radnoj kolegici Miloj iz Banja Luke.
Dada (Davorka Vujinic) mi je pricala o Jovani kada smo se prosle godine srele u Londonu. A evo sad i fotografija i vas svih cetvoro!
Drago mi je cuti da su se moje koplege snasle u novim mjestima zivljenja.

Wednesday, 11 July, 2007  

Post a Comment

<< Home