SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, October 26, 2008

Po vašem izboru - Galeb i ja

Iz starog kraja sam se vratio ima evo vec tri nedelje a jos uvijek nisam pregledao sve slike napravljane onih 20-tak dana puta, od Ljubljane, preko Jadrana, Bosne i Hercegovine, kopnenog dijela Hrvatske, pa nazad do dezele. Jedan snimak iz Primostena ciji je autor moja kuma Marina mi je dao ideju za danasnju pjesmu “Po vasem izboru”. Galeb, more i, naravno, Oliver.

Siguran sam da nas ima dosta kojima more i godisnji odmori negdje na Jadranu nedostaju . Evo sanse da se ovih oktobarskih dana vratimo u ta lijepa vremena bar na ovaj nacin. Zato, ukljucite zvucnike i uzivajte.


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home