SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, October 30, 2009

Preporucujemo

Ideja da na ovim stranicama preporucujemo tekstove na Internetu koji to zasluzuju, koje svakako treba procitati a koji bi nam mogli promaknuti u ovom svijetu gotovo neogranicene kolicine informacijane, odavno 'lebdi u zraku'. O tome razmisljam jos prije nego sam pokrenuo blog ali nisam bio siguran kako to realizirati. Vjerojatno bi ta ideja jos uvijek bila samo ideja da me prije par dana jedan od stalnih posjetilaca bloga ne nazva telefonom i predlozi mi da posjetiocima bloga preopucim jedan clanak objavljen ovih dana.

Tako se evo danas pojavljuje prvi link, u nadi da ce se blogeri aktivno ukljuciti sa svojim prijedlozima. A o nacinu kako ce to biti prezentirano jos cu razmisliti. Mozda se netko javi sa nekom idejom.

Zasto ne dolazim u Beograd

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dragi Co

Evo drugi dan se na blogu nista ne desava.Javljam se PRVO u nadi da si negdje na nekom lijepom putovanju.
Zatim DRUGO brinem se da nema kakve prehlade ili gripe, jer je svugdje ima.
TRECE javljam se na komentar o ovoj temi sa svojim misljenjem.Nisam pristalica da se skida sa interneta bilo sta jer ko to voli nek sam izvoli.Ostajem pri tvojoj pocetnoj ideji da ovo bude nas blog u koji mogu da dolaze (ulaze) i drugi gosti kojima je Banja Luka ostala u najljepsoj uspomeni, a ne samo oni koji su u njoj u bilo kom periodu zivota zivjeli.
CETVRTO, nije mi bas po volji tvoja odluka da ukines anonimne, ali to je tvoje pravo.
Ja sam uvijek za komunikaciju pa ma kakva ona bila.Ova reagovanja anonimnih me malo podsjecaju na nase diskusije ovde u BH vec 15 godina.U svakom drustvu se javi neko ko "minira" diskusije i onda se upali atmosfera o bilo cemu sto se diskutuje.REZULTAT SVEGA JE RASIPANJE DRUSTVA I OSTAJANJE BEZ IKAKVE DISKUSIJE.A uvijek mislim da je u pitanju neki strah ili zelja da se ljudi drukcije izraze.Onda se ljudi pocnu druziti sa dvoje-troje s kojima se ne dolazi u mogucnost razlike u misljenju i onda se opet nadjemo u nekim bezlicnim torovima.Obzirom da je mene i u skoli i svugdje gdje sam radila pratilo misljenje, "da sam horoz koji prvi kukurikne" ( a posto ne mogu biti horoz, nego samo kokos) moguce i da zavrsim u nekom loncu.Milan me vidio pred Skupstinom medju malobrojnima koji su prvi protestovali protiv rata, a ujutru sam pojela jezike od sefa.Zato mi nije tesko shvatiti da je ovo sve bilo pripremljeno i dogovoreno.Elem i tad sam valjda ispala kokos, ali draze mi je reci budala.
Ponovo ti iznosim svoj stav.Ako te ovo opterecuje, uzima slobodno vrijeme koje sigurno mozes bolje provesti sa svojom obitelji, ti odustani.Mi nosimo svi bosanske gene ma gdje bili, i negdje daleko ili ovde mi ne znamo cjeniti sve sto je pozitivno, a niti uzivati u ljubavi, slozi, prijateljstvu i postovanju.Mi uvijek biramo ono sve suprotno od ovoga.Da se tamo daleko ljudi drukcije ponasaju, bila bi u dilemi da li da obo napisem.Ali u maleckom broju se ponasaju. Uvijek je pravdanje za sve S T R A H .
Ja zavrsavam nek nam je sa srecom.
Pozdrav Saima

Tuesday, 03 November, 2009  

Post a Comment

<< Home