SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, September 28, 2007

Poziv kolegama

Evo me u situaciji da imam nekoliko priloga u pripremi, pa ne znam koji da objavim. Kako sam u skripcu sa vremenom, evo jednog za kojeg mi nije trebalo mnogo truda da ga pripremim:

Kako to obicno uvijek biva, kad trazis jedno nadjes drugo! Tako sam i ja, trazeci neke fotografije naletjela na ovu, snimljenu u Zagrebu, u zimu 1994. u restoranu podno uspinjace. Skupili se mi tadasnji novi zitelji grada Zagreba da pokusamo osmisliti zajednicki "business", ali nazalost ne bi nista od toga. Slavica i ja ostadosmo u Zagrebu, a prof. Sirbegovic i Izet odose za US. Za Bedrudina Trokica jedino znam da je otisao u Sarajevo.

Ispade da nam je Sarajevo dalje od Amerike, Australije i Evrope. Troka, sumnjam da ne znas za ovaj nas blog, pa se cudim sto se ne javljas, a ni broj telefona mi se nije promijenio.

Iako nije radio u Mikroelektronici, vec Medicinskoj elektronici, cudi me sto se nije javio moj dragi kolega Kemal Juzbasic; nedavno putem bloga doznadoh da zna za ovaj nas blog.

Kemale, lisavas nas tvojih prekrasnih tekstova. Nije bitno sto mozda mnoge na ovom blogu ne poznajes, ne poznajem ni ja, pa se ipak povremeno javim zbog onog manjeg broja meni znanih, za koje znam da cu ih obradovati. Zaista je steta sto nam svojim darom zapazanja, dubinom misli, osjecajima i pisanja ne priblizis svoju novu domovinu i podsjetis na BL i samo tebi poznate Vrbaske kutke. Nisam zaboravila tvoje opise Vrbasa, sigurna sam da bi se svima svidjeli, a koliko se toga jos dogadjalo u proteklih 15g, imas zaista o cemu pisati.

Nagovorila sam prof. Sirbegovica da se javi, nadam se da me necete vas dvojica odbiti.

Natasa

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kemale, obradovao si Miljenka i mene svojim e-m i naravno najsvjezijim fotografijama prosirene obitelji. Proslo je podosta godina od zadnjeg vidjenja u Svedskoj, pa nas je i ovakav nacin «vidjenja» obradovao.
Zahvaljujem se vasim prijateljima, ocito vjernim posjetiteljima bloga, koji su te obavijestili o ovoj mojoj "potrazi". Nadam se da ces sada cesce navratiti na nase stranice i prikljuciti mi se, kao i kolegama iz bivse firme, Karmen i Canku.
Poseban pozdrav Edini, njenoj poznatoj duhovitosti, pogotovu u komentaru na ovu «potragu».
Ne sumnjam da ces prelistavajuci nase priloge i komentare osjetiti potrebu za javiti se na blog. Ne insistiraj na perfekcionizmu, jer da se svi toga pridrzavamo nikad se ne bi pojavio nikakav prilog. Bitno je povezati pokidane veze i javiti se kakvom, svima dragom, novom ili korisnom informacijom.

Mario, kako su me informirali, ti bi mogao animirati Troku. Varam li se?
Pozdrav, Natasa

Tuesday, 02 October, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Gospodjo Natasa!

Sretni smo sto smo doprinijeli da se pokidane veze izmedju Vas i nasih prijatelja Juzbasica ponovo uspostave.
Hvala Vam sto znate to da cijenite.

Srdacan pozdrav i ukoliko Mario ne uspije sa Trokicem, mi cemo pokusati.

Demirovici!

Friday, 05 October, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Nataša,
Pošto je naš Troka zaboravio telefon na Bjelašnici (njegova nova ljubav) morao sam sačekati da se aktivira novi mobil. Sada je u gužvi (pominju se unuci), ali obečava da će se konektirati. I pozdravlja.

Mario

Friday, 05 October, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Radujem se sto je ovaj poziv urodio plodom i jos jednom zahvaljujem obitelji Demirovic i tebi Mario.

Zahvaljujuci blogu, cini mi se da se cesto >vidjamo<, iako ima vise od 15g da se nas dvoje bivsih radnih kolega nismo vidjeli.
U poslovnim i zivotnim obavezama, tesko je bilo zapaziti one fine, najtananije ljudske osobine, i upravo stoga ovaj blog dobiva jos vise na vrijednosti, jer nam to otkriva.
Nadam se da ce to i drugi prepoznati i aktivnije nam se prikljuciti.
Natasa

Saturday, 06 October, 2007  

Post a Comment

<< Home