SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, February 07, 2008

Moram da naglasim da je iznad svega muzika dala svoj izuzetan doprinos za atmosferu koja je vladala citavu vece. Tri fantasticna mlada muzicara ( Amir i njegova dva prijatelja ) koji su se sastali za ovu priliku i koji su se pokazali kao pravi profesionalci. Sa toliko mjere i umjesnosti su obavili svoj zadatakda se ne sjecam kada sam ovako uzivao slusajuci ih kako izvode repertoar od sevdalinki,starogrdskih i zabavnih melodija. BRAVO MUZIKA!!!

Na kraju sta reci nego da je to bila jedna vrlo prijatna vece, pa se nadam da smo uspjeli bar malo da se na ovaj nacin zahvalimo i svojim roditeljima za njihovu potporu u nasim zivotima. Ujedno se zahvaljujemo i svima koji su sa svojim prisustvom uvelicali ovaj jubilej.

Pozdrav svim blogerima

Eko

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dragi blogeri

Moram i ja koju rijec napisati u vezi ovoga. Moram priznati da je ovo bila jedna od najljepsi festi na kojoj sam bila. Ja sam doduse bila samo par sati jer mi se Emir malo uznervozio,ali je i to bilo vrijedno.Najljepse tu noc mi je bilo vidjeti majku i didu kako su sretni poslje tolikih godina.A onda me iznenadio Ismar sa svojom prezentaciom. A o muzici da i ne pricam.Amir me svaki put iznenadjuje, sve su bolji i bolji :)
Nadam se da cemo ovako nesto opet ponoviti....mozda za Emirov rodjendan :)))))

Alma

Thursday, 07 February, 2008  

Post a Comment

<< Home