SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, April 16, 2008

Arhitektonsko cudo

Bio sam vise puta kritiziran da su mi prilozi pesimisticki, da sve vidim crno, da me zivot prodje u ispravljanju krive Drine pa da se malo iskupim, evo jedan malo veseliji. A usput cu, nadam se, pokupiti nekoliko poena.

Mozda ce netko reci da prilog nema veze sa Banjalukom i da se nije trebao naci na ovim stranicama, ali ja ne mislim tako. Prvo, Banjaluka je bila poznata po lijepim curama a ova ‘maca’ sa slike, koja se ovdje zatekla igrom slucaja, se moze ubrojati u tu kategoriju (raja, jesam li u pravu?). Drugo, siguran sam da ce vecini (muskih) posjetilaca bloga srce malo brze zakucati (posebno onim sa sjevera, jer njima treba nesto da ih malo zagrije), a dobra cirkulacija nikada nije na odmet. Cak ni za one iz toplijih krajeva. Trece, oni moji kriticari koji su me stalno ubjedjivali da trebam na zivot gledati drugim, veselijim ocima, bi takodje trebali biti zadovoljni. Evo ne kukam, naprotiv!

A sada malo o glavnomm objektu sa fotografije: TV tornju u Torontu. Visok je 553m. Za javnost je otvoren 26.06.1976 nakon tri godine izgradnje. Trup mu je, za razliku od ostalih TV tornjeva, u obliku heksagonalne cijevi i učvrščen sa tri rebra (Y-oblika u presjeku). Taj presjek je stvarno arhitektonski zanimljiv, njegova slabost je velika površina. Tako je otpor vjetru tri puta veći u odnosu na okrugli presjek. Unatoč tome, zbog velike krutosti, vrh antene se pri brzini vjetra od 200km/h odmakne od vertikale za manje od 1.07m.

Jos samo da dodam da sam 'prilog' dobio od jednog banjaluckog zeta (jos jedna banjalucka veza) i ovim putem mu se najtoplije zahvaljujem.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Trup je u redu ali mi se gornji dio posebno svidja i mora da ima veliku nosivost.Dobio si 10 poena.Pozdrav svima! Sejo

Wednesday, 16 April, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Zaista je vrijeme da i arhitektura dobije zasluženo mjesto na ovom blogu!

Wednesday, 16 April, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Kada u BiH svi budu spremni izreci i Saslusati najcrniju izreku o sebi samima, biti ce moguce udariti temelje pomirenja u zemlji-izjavio je juce Zeljko Komsic u Intervjuu "Slobodnoj Europi" tokom posjete Praga.

Dragi Co, ne smatram da si osoba koja sve vidi crno nego osobom koja sve vidi realno i smatram te zbog tvojih tekstova velikim borcem za BiH iako nisi politicar, iako u dijaspori imas solidne uslove za materjalnu stranu zivota, nisi kriv sto ima mnogo onih koji nisu spremni da prihvate gornju izjavu Zeljka Komsica. Dobro je na blog staviti i vesele stvari ovih se cura svi muski nagledaju (na internetu) a pred BIH realnoscu mnogi zazmire i samo formalno pricaju o ljubavi prema njoj. Moj licni stav je da ne odustanes od sebe, a ti sam odlucujes.
Komsic ima svoj blog i ood svih nasih medija kojiih ima na intenetu, na ovaj zaista ne treba zaliti utroseno vrijeme.

Pozdrav Saima

Wednesday, 16 April, 2008  

Post a Comment

<< Home