SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, November 20, 2011

Izbori 2011


Nakon jako puno vremena javi mi se prijatelj iz onih lijepih banjaluckih dana. Vjerujem da se mnogi sjecaju Zorana Bicanica, zgodnog momcica koji je palio zenska srca dalekih sezdesetih, sa bina i pozornica Banjaluke i okoline. Zoran i ja smo jedno vrijeme zajedno pjevali u VIS-u AMORI, jednom od mnogobrojinih bendova koji su tih godina nicali kao pecurke poslije kise.

Zoka je jos prije rata odselio u Zagreb i jedno vrijeme se veza prekinula ali smo ponovo uspostavili kontakt zahvaljujuci upravo ovom blogu.

Prije par dana stize mi email i Zokina molba da na blogu objavim izborni plakat njegovog prijatelja i kuma Mladena Zeljka koji na predstojecim izborima u Hrvatskoj izlazi kao predstavnik dijaspore u 11. izbornoj jedinici kao clan stranke HSLS. Prama Zoranovim rijecima, ova stranka je okupila odgovorne strukovne ljude kojima politika nije profesija. Zoran preporucuje Zeljka kao osobu za koju bi raja iz nasih krajeva koja ima potrebna dokumenta trebala glasati. Iz njegovog emaila osjecam da je i njemu dosadila sveukupna nezainteresiranost koja vlada medju obicnim svijetom te na ovaj nacin pokusava da bas nesto promijeni.

Situaciju u Hrvatskoj ne pratim ali poznajuci Zorana, ne sumnjam u njegov izbor.

7 Comments:

Anonymous Vanbosanka said...

Dodjoh da vidim malo jel ima neki novi prilog il bar komentar i vidim neka nova slikica i u prvim sekunda cak mi bi drago.
Samo da napisem da gospodina sa plakata ne znam niti njegovog kuma nisam ni upoznata sa njihovim radom, te kako god bilo vjerujem da su puno bolja opcija od HDZ-ovih kandidata tko god oni bili.
Meni je doduše muka od bilo kakvih nasmješenih lica sa plakata, postaju mi gnjusna, jer svakim danom bez imalo srama pokazuju na kakve niske grane covjek pada kada je u pitanju dolazak na vlast.
Ja sam Bosanka, il' ti Vanbosanka al sto se tice ove kao hrvatske dijaspore recite mi molim vas kakve ima logike da nam vi (dijaspora) bira vladu u Hrvatskoj, to su one HDZ-ovske igrice od 1990. i nikako ne mozemo izbjec tu igru.
Pitam se zasto gosp. koji je poslao slikicu ili njegov kum nije bio toliko vrijedan pa napisao neki prilog za blog, ako je ja se izvinjavam.
Mozda gospoda nemaju lose namjere, ali kada zivite u zemlji u kojoj pola vaših prijatelja je na burzi onda vam lica s naslovnica (ma ko ona bila) daju malo gorkast okus u ustima.
Vrijeme je za promjene ali kakve god one bile mi smo se toliko nasukali da ce nam trebat jedno 20 godina da krenemo plovit dalje.
Pozdrav od Vanbosanke

Monday, 21 November, 2011  
Anonymous Anonymous said...

O blesavosti Dayton-a i njegove konsekvence:

Banjalukom marsirali clanovi Ravnogorskog cetnickog pokreta:

--www.sarajevo-x.com/bih/banjalukom-marsirali-clanovi-ravnogorskog-cetnickog-pokreta/111121110

Dejton-mali mir i velika laz:

--www.6yuka.com/index.php/dejton-mali-mir-i-velika-laz

Dejtom-TIJESNA KOSULJA za BiH:

--www.sarajevo-x.com/bih/politika/dejtonski-sporazum-tijesna-kosulja-za-bih/111121017

spectator

Monday, 21 November, 2011  
Anonymous Anonymous said...

I mene je ovaj prilog malo iznenadio, zapravo me vise zanima kriterij po kome je objavljen na blogu. To nikako ne znaci da prigovaram Zoranu, drago mi je da se javio, makar i posredno.
No to je prilika da nesto ispricam o svome jadnom glasackom iskustvu.
Sjecam se svojih roditelja, svecano obucenih, kako s ponosom idu ispunjavati svoju gradjansku duznost. Za mene je to bilo gubljenje vremena. Ipak, kad je bilo za Antu Markovica, Eso, Danka i ja smo otisli u Gospodsku kod Bore i potpisali se. Drugi put je bilo za samostalnu BIH. Ako je i bilo treci put, ne sjecam ga se. Ponekad jesam navijala, ali samo to.
Tako ni sada necu na izbore, ne znam ni za koga bih glasala, sve je to isto ..... Ono sto sigurno znam, to je da nikad, ni u ludilu ne bih glasala za nase vajne social demokrate.
Nasi roditelji, bake i dide, prognanici iz BIH, dobili su od ove drzave neke jadne mirovine, jer im njihova, iz koje su istjerani, nije isplacivala nista.
Prva stvar koju su socijal demokrati napravili dosavsi na vlast 2003, bila je da im ukine i to. Godinu dana su ostavili te ljude bez kune u dzepu. Zamjerili su mi se za sva vremena. Pisala sam te godine njihovim celnicima ruzne cestitke za Bozic i Novu godinu i znam da su ih upotrebili kao toalet papir, ali ja nisam mogla nista drugo uraditi osim protestirati bar na taj nacin.
I mene, kao i mnoge ovdje, nervira kad dolaze ili pismenim putem glasuju oni iz Srbije, BIH, Njemacke, Australije, Amerike... Samo onda treba imati isti arsin za sve pa ne zagovarati glasovanje prognanika, npr. u RS, sto cesto ima zagovornike medju zagrebackim banjalicanima.
Nada Stefanac

Monday, 21 November, 2011  
Anonymous Vanbosanka said...

Ja sam za izlazak na izbore, pa makar glasali i za Rogera Federera.
Vanbosanka

Wednesday, 23 November, 2011  
Anonymous Anonymous said...

DAYTONSKI -PARISKI"USTAV" NIJE LEGALAN NITI JE VERIFICIRAN U PARLAMENTU BiH-a"

www.bosnjaci.net/prilog.php?rid=1&pid=44282

spectator

Wednesday, 23 November, 2011  
Anonymous nada š.d. said...

Da se razumijemo: ja samo pisem o onome kako sam se ponasala ili kako se ponasam u nekim situacijama. Niposto ne sugeriram nikome da ide, ili ne ide na izbore, a jos manje da za nekog glasa, ili ne glasa. Smatram takvu vrstu rabote neukusnom, nepristojnom, pa cak i podcjenjivackom naspram druge osobe. Pritom ne mislim da ima nesto lose u iznosenju svoga stava. Ogradjujem se debelo jer me citaju i oni koji me ne poznaju, a znam da moje rijeci pocesto zvuce grubo.
Nada Stefanac

Wednesday, 23 November, 2011  
Anonymous Vanbosanka said...

Dok pijem jutarnju kavu ne znam ni sama da li da "potezem dalje" ili da odustanem. Kako sam u horoskopu jarac, rogonje su rogonje.
Ha u "slobodnom" smo svijetu, pa naravno svako ima pravo da iznese svoje misljenje, a i da dadne svoj glas na izborima za koga misli da je zavrijedio. Pitanje je da li opce takvih ima?
Mislim da me niste bas shvatili sa zadnjim komentarom.
Ovdje u Hrvatskoj ljudima je zaista muka od svih tih nasmjesenih lica, odjednom postajemo gospodje i gospoda, odjednom smo bitni i vazni, gdje god se okrenes oni su tu sa nasmjesenim licem vrbuju.
Dok sam pisala prvi komentar okrenem se od kompa i vidim na HRT-u 2 neke politicke debate i mislim si, pa ocu li pobjeci od tih spodoba u odjelima i kostimima.?
Ljudi se naravno žele izvuci iz tih politickih zamki, pa postaju inferiorni na politička gugutanja, dosta im je svega, jer sve sto se moglo obecati je obecano, a sve sto je obecano ispunjeno nije, sve sto se moglo pokrasti, pokradeno je tako da je normalno da glasacko tijelo se pita da li ima smisla.? Čemu sve to. Svi su isti.
Kod nas uredno svake godine izlaze oni koji su dva metra pod zemljom. Valjda je jos samo njima bitno ko je na vlasti.
Ja sa prethodnim kom. sam samo zeljela reci da onaj koji ne izadje na izbore, da se njegov glas pribraja stranci koja je pobjedila. Pa mi se onda cini boljom opcijom glasati za svicarca, pa biti u onoj skupini nevazecih.
Mislim izaci na izbore ali svoj glas necu dati ni plavim ni crvenima, ja mislim glasati za gosp. Lesara Hrv.Laburisti-stranka rada, jer mi se on medju morem laznjaka cini najposteniji. Mozda mi je simpaticniji nego ostatak, jer ga nema na televiziskim reklamama ni jumbo plakatima, pošto nemaju love za to.
pozdrav od Vanbosanke

Thursday, 24 November, 2011  

Post a Comment

<< Home