SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, November 01, 2018

Memoari sa Balkana - 5










Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Od izbora do danas kod mene vlada neka depresija ili lijenost, ni sama ne znam sta . Ovi protivnici Zeljka Komsica sa svih strana osporavaju rezultate. Vice je glasao za Zeljka a ja za Dijanu Zeleniku. To je jedna nevjerovatna doktorica iz Mostara.
Imala je ranije( prije izbora) nevjerovatne intervjue na nezavisnim televizijama. Kad se kandidirala za člana Predsjednistva " morala" je malo ubacivati i " ustaške retorike" jer se zna da se bez toga ne mogu u Hercegovini dobiti glasovi.Ja sam prije izbora u drustvu mojih sagovornika nju propagirala. Mislimda je krajnje vrijeme da Bosna dobije ženu na to mjesto. A ni "ugroženi " Hrvati u Bosni ne bi mogli praviti ovu hajku oko neligitimnosti Izbora. Nigdje se me govori da 50% posto Hrvata nije Izislo na izbore,
Sada mi je drago Co sto mi je palo na pamet da u Sa fotokopiram ovu literature I ukorcim kao pravu knijigu I poklonim je tebi za blog.
Ovo bi trebala biti I stories Balkana u skolama. Na ovde genski primitivizam I agresivnost na road koji I danas ostavljaju tragove na ovum prostorima. A religija ima najvise uticaja kao I danas. I strane zemlje koje su uvijek u otimacini i njihovim interesima uz devizuI " Zavadi pa
Vladaj". Odlicno uradjen prenos na blog . Sve cestitke. Pozdrav Saima

Saturday, 03 November, 2018  

Post a Comment

<< Home