SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, March 01, 2006

Memorijal

Kao sto sam to jucer najavio, danasnji prilog je poslao Srdjo. On je jedan od nasih poznatijih tenisera (neka se drugi ne naljute) i zasluzuje da se nesto o tome kaze. Neka ovaj prilog bude podsticaj ostalima da se jave sa svojim prilozima, bit ce to osvjezenje za ovaj nas blog. Hajde Sejo, posalji nam nesto i ti, znam da iz prikrajka gledis sta se desava! Evo originalnog komentara:

Slika je napravljena na turniru "Memorijal Tose Papica". To je tradicionalni turnir koji se odrzava svake godine u cast pokojnog predsjednika teniskog kluba "Petar Drapsin". To je moj najdrazi turnir koji sam do sada osvojio dva puta u kategoriji do 45 god. Zelja mi je da ga osvojim i u kategoriji +55 god. Porodica Papic brizljivo njeguje tu tradiciju a na zavrsetku turnira obavezno se pocastimo velikom tortom koju sjece pobjednik turnira.

Labels:

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Srkine moj, jabuko moja rumena, primjetio sam da nema godine kad je ovaj turnir isao. Je li to slucajno?
Moram cestitati mada znam igrace koji nisu bili u mogucnosti da ucestvuju, a koji bi sigurno isli na ovj predivni pehar.
Svako vam dobro,
Cadjo.

Wednesday, 01 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pretece me Cadjo s pitanjem.Mora da nam se drugar malo prosvercao sa rodnim listom.
Cestitke Srdji sa zeljom da bude jednako uspjesan i u kategoriji 55+.
Pozdrav Emira

Wednesday, 01 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cini mi se da Srki nema pristup Internetu ovih dana pa se ne moze braniti od provokacija. Cim linije prorade ocekujem reakciju.

Wednesday, 01 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Srki ce ovih dana biti malo rjedji posjetilac bloga, jer ce internet koristiti samo kod kuce. Da mu ne bi ugrozio primat moracu i ja biti pasivniji...
Pozdrav.

Wednesday, 01 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cika Mario,
Ne kaze se, da mu ne bi, nego da mu ne bih, (radi se o prvom licu jednine).

Pozdravi,
Cadjo.

Wednesday, 01 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cadjo, izvini, napisacu ispravno recenicu dvadeset puta. Obecavam.

Pozdrav.

Wednesday, 01 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ma, osvojices Ti kume i taj pehar u kategoriji +55 samo da napunis godine.Puno pozdrava kumii Tebi
Kum

Wednesday, 01 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Eko, ne mogu biti tacan ali znam da ces se nacekati.
Pozdrav,
Cadjo.

Wednesday, 01 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav nasem dragom kolegi i istaknutom teniseru.
Srdjo, divno te je vidjeti na terenu i kao sto se vidi iz prilozenog, ti si u formi i nadam se da ce tako i ostati tj. da te nece jos zadugo hvatati razne kostobolje. Koliko se meni cini, mi preko bare smo prilicno zardjali.
Srecno na sledecem 55-turniru.

Wednesday, 01 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cadjo, evo sad se sjetih jednog dogadjaja iz nedavne proslosti pa ga ti povezi sa tvojim prvim komentarom.

Naime, godinu-dvije nakon naseg dolaska u Ameriku, Sanja je pocela igrati kosarku u skolskom timu (o tome bih mogao dosta toga napisati). Jednog popodnevna su imali takmicenje u slobodnim bacanjima i negdje uvece Sanja me pozva telefonom (sva sretna) da mi kaze da je osvojila drugo mjesto i da hitno dodjem u skolsku dvoranu da potpisem nekakvo odobrenje da dozvoljavam da ona ide na takmicenje na visem nivou, ako pobjednik bude sprijecen. Ja sav iznenadjen pozurih do dvorane i zaista, jedan od organizatora me zamoli da potpisem dozvolu. Ja to uradih, pa upitah Sanju kako je to ona uspjela biti druga, znajuci da joj kosarka nije jaca strana. Ona mi je objasnjavala kako je uspjela pogodini cini mi se dva bacanja (ne znam iz koliko pokusaja). Meni nikako nije bilo jasno kako niko drugi nije pogodio vise.

Na kraju je upitah koliko je bilo takmicara, a ona mi, mrtva-hladna odgovori "dvoje".

Wednesday, 01 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Vidim da se povlaci rodni list i slicne insinuacije na +55.
Za neupucene meni je 56 god.i stekao sam uslove da se takmicim u kategoriji +55. Ova slika napravljena je 2001 god dok sam se takmicio u kategoriji +45 g.
Pusa svim mojim obozavaocima.

Friday, 03 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Srdjo, dao si pogresnu informaciju,'do 45' a ne +45, pa si i nas ostale ponukao da brojimo godine. Ja se istina osjecam kao da mi je +100 ( znate li onu: najteze je prvih 100 godina)pa ne mogu uci ni u jednu kategoriju, a i sport je za mene uvijek bio 'spansko selo'.
Puno pozdrava svim citaocima, posjetiocima ovog ugodnog kafica.

Friday, 03 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Srkine, na narednom turniru, +55 kako ga ti zoves, dozvoljavaju li propozicije takmicenje uz pomoc svih ortopedskih pomagala, ili imaju neke restrikcije?

Svako dobro dobri ljudi,
Cadjo.

Friday, 03 March, 2006  

Post a Comment

<< Home