SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, February 27, 2006

Ismar i Amir

Evo nas opet malo u Norveskoj. Cujem da su ove godine imali dosta snijega, za razliku od nas ovdje u Americi. Ja sam ocekivao snimak kako se raja probijaju kroz snjezne tunele, ali nista ne stize.

Eko je bio vrijedan pa mi je poslao ovu fotografiju. Kako me je Amir prijatno iznenadio svojim javljanjem, ovaj prilog ide ranije nego sam to planirao kao nagrada za trud. Ismar Kusmic (Ekin mladji sin, za one koji to ne znaju) je trenutno na odsluzenje vojnog roka (nisam znao da toga ima u Norveskoj) dok se Amir Zisko smjestio u Oslu. Kao i vecina djece nase raje, Amir se bavi muzikom (sto bi se reklo, tambura). Ako bude srece, mozda ce biti koja fotografija sa kakvog nastupa ili prilikom vjezbanja, da vidimo kako to izgleda. Moze li Amire? Isto tako bi bilo interesantno da nam Amir malo napise o kakvoj se muzici radi, ima li nase raje u bendu, itd. Za one koji nisu procitali Amirov komentar na Mala raja nekad i sad, on se ovog ljeta sprema na radnu akciju otkopavanja piramide kod Visokog (citao sam nesto o 'faraonima' u Bosni!!!). Eto jos jedne idealne prilike da se blog osvjezi novim, interesantim, prilozima.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vidim, Amire, dobro mi izgledate. Mora da Norvedjanke padaju na vas dvojicu. Ma nemogu se one braniti protiv Bosanaca! Hej, Alma mi je poslala email pa cu joj se javiti ovih dana. Zelim i ja cuti kakvu muziku stvaras. Sjecas se ti kada smo gledali video spotove u vasem stanu u Zapresicu i Stone Temple Pilots - "Plush" spot je bio na TV-u, a ja rekao kako mi se to ne svidja. Eh, preskoci nekih deset godina i saznaces da mi je STP najomiljeniji band, zajedno sa ostatkom grunge ere. O muzici ima da se napricamo. Cujemo se i rock on!

Monday, 27 February, 2006  

Post a Comment

<< Home