SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, February 17, 2006

Jasna i Srdjo

Pocetkom ovog mjeseca Jasna i Srdjo su posjetili Srdjinu sestru u Ljubljani. Od nekoliko snimaka, ova je dosla prva na red. Kako se sa fotografije moze zakljuciti, Marinkovici se dobro drze. Za Jasnu znam da puno radi a za Srdju bih volio znati kako sada uskladjuje stalni posao i tenis.

Uz ovu fotografiju i jedna kritika. Ocekivao sam zajednicki snimak Marinkovica i Dodika, ali za sada nista od toga. Nadam se da ce prilikom naredne posjete greska biti ispravljena.

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Co,
Obecao sam ti zajednicku sliku sa Dodom ali smo se zbog obostranih obaveza mimoisli.
Jaca i Caki su ti dva najveca rudara u raji,ona povrsinski a Caki dubinski kop.
Moj odnos prema tenisu prosao je kroz nekoliko faza. Prvo mi je bio samo ljubav pa onda i ljubav i posao, a kad je zaprijetio da postane samo posao ostavio sam se trenerskog posla. Sad sam ponovo zaljubljen sto je sjajan osjecaj.

Friday, 17 February, 2006  
Blogger co said...

Hej Srdjo, ovaj put cu vam oprostiti, ali slijedeci put se to ne smije ponoviti. Vidis raja dolazi u ovu kafanu sa svih strana svijeta (cuo si Cadju), ocekivali smo 'frisku' sliku, a ono nista.

Takodjer bi mi bilo drago kada bi bila kakva slika sa predhodnog radnog mjesta, mislim, tenisa. Ne dozvoli da te Cadjo i ja preteknemo, jer ja spremam jednu zajednicku, jest' da je malo starija.

Friday, 17 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Coe,
Ne znam o kojim fotografijama govoris kao novim, a ne znam ni sta su stare, ali da je datum na ovoj fotki montiran u to nema sumnje. Teta Jacu i cika Srkija smo ostavili starijim prije deset godina. Rudar Caki je jednostavno zbunjen. Cemu ovo?
Sve vas voli i pozdravlja,
Cadjo.

Friday, 17 February, 2006  
Blogger co said...

Cadjo, cini mi se da bi i tebi dobro pristajao nadimak Cadjo - diplomata.

Friday, 17 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Samo da iskoristim priliku i zahvalim Srdjanu na svim silnim kilogramima krede koje uvijek je vrijedno donosio jednoj curici iz komsiluka (sa prizemlja u M.Delica #3), koja to i danas pamti.
Puno pozdrava,
Visnja Robovic (Spoljar)
visnjarobovic@gmail.com

Monday, 19 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Visnja,

Raduje me da smo na ovaj nacin stupili u kontakt.Volio bih da mi napises par rijeci o sebi i tvojoj porodici.
Puno pozdrava od Jasne i Srdje.

Wednesday, 21 June, 2006  

Post a Comment

<< Home