SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, February 07, 2006

Omer

Omera (Omerhodzic Ibrahim, TV servis Grunding na Starcevici ) nisam vidio od naseg odlaska iz Zagreba 1994. godine. Bilo je par kontakata zadnjih par godina ali sve je to nekako sporadicno. Znam da se sa familijom skrasio u Austriji, cini mi se u Lincu, i to je uglavnom sve. Nadam se da ce gospodin Doda moci dopuniti ovaj moj kratki komentar a i Omer bi se konacno mogao izboriti da malo cesce dodje do racunara.

Na fotografiji s lijeva na desno: Doda, Esma i Omer, predpostavljam u Ljubljani.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Drago mi je sto i na ovakav nacin mogu pozdraviti moje drage prijarelje, skolske kolege i nekadasnje komsije sa Starcevice.
Poseban pozdrav Esmi,koju dugo nismo vidjeli ni Jasna ni ja.

Tuesday, 07 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Doda je izabrao pravo mjesto za zivot. On nas sviju docekuje i ispraca.
Pozdrav Esmi i Omeru. Nadam se da prate blog i da ce se opet javiti.

Nera

Tuesday, 07 February, 2006  

Post a Comment

<< Home