SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, February 06, 2006

Slavica Jungic

Prilozi redovito stizu i svakim danom se broj pripremljenih povecava. Ponekad dodjem u iskusenje da odustanem od principa objavljivanja jednog priloga dnevno, ali jos uvijek se toga drzim. Mislim da je interesantnije svaki dan otvoriti blog i vidjeti sta je novo, nego da odjednom objavim sve prispjele prologe a onda dosadim sa svojim slikama.

Ovaj put je Emira bila vrijedna i poslala ovaj prilog:

Co, cini mi se da tvoj blog postaje ono sto si zelio. Svaki dan je sve interesantniji, a polako se tkaju niti za uspostavljanje starih dobrih veza i nastavak na silu prekinutih prijateljstava. Svaka cast Pipi za onako opsiran prilog a bogami i za recept. Evo i moj prilog o njegovoj sestri i nasoj dobroj drugarici Slavici.

Sa Slavicom i njenim muzem Brankom smo Sasa i ja u stalnom kontaktu jos od odlaska iz BL. Svaki put kad smo isli tamo nastojali smo da se sretnemo. Tako je bilo i zadnji put. Iako je nas boravak u ZG bio kratak, sa puno obaveza, uspjeli smo se kratko vidjeti navecer u nekom nasem kaficu u kraju gdje Slavica i njena familija zivi.

Slavica je vrlo uspjesna u struci i dalje se bavi kontrolom kao u i u RC. Branko je penzioner, a djeca Igor i Danijela su posebna prica. Danijela je zavrsila agronomiju ili nesto slicno kao najbolji student. Iako je bila super studen!t, posla dugo nije bilo, osim volunterskog. Konacno je dobila sansu i sad radi na fakultetu kao asistent. U medjuvremenu se udala i ima malu bebu. Igor je od malih nogu volio kuhanje pa se i skolovao u tom smjeru. Priznat je kuhar u ZG. Prilikom jedne posjete, ponosni tata i mama su nam pokazali fotose njegovih majstorija. Nije bilo prilike da probamo uzivo, jer je sin tada bio u Njemackoj skupljajuci iskustvo.

Labels:

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pozdrav mojim drugaricama. Lijepo ih je vidjeti ovako nasmijane.

Monday, 06 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Zaista je divno vidjeti stare fotose i sjetiti se dragih i poznatih lica, slazem se sa mojim dragim kolegom Srdjom - to su bili dani...........

Monday, 06 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cadjo zeli da pozdravi dame. Slavicu nisam vidio tako dugo da se ne bih iznenadio i ako me je zaboravila.
Svako dobro.
Cadjo.

Monday, 06 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Drage dame,

Lijepo mi izgledate u toplim bojama ljeta, vedre i nasmijane. Sigurna sam da ste pijuci kaficu caskale o starim dobrim vremenima, pa ako i jeste nemojte zaliti i sadasnjost je lijepa. Eto Slavica je postala baka a znam da je to jako zeljela.

Lijep pozdrav od Jasne iz Pittsburgh-a

Monday, 06 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Zbunjujete, drage moje koleginice! Prvi, pa drugi pogled na fotografiju, a posebno smijesak na licu vraca vas (i mene s vama)u kalendar kada se kafa pila 'Kod Rudija' (i kod Karmen).A vasi redoviti susreti potvrdjuju da ste ostale konstante u mom sjecanju. Od mene cestitke i pozdravi.

Tuesday, 07 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Rado, koliko sam shvatio ne radi se o starim fotkama, nego takoreci o direktnom prenosu. Koleginice jednostavno dobro izgledaju. To ne znaci da ti ne zasluzujes komplimente, dapace. Pozdrav.

Tuesday, 07 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav i od mene. Drago mei je da sam vidjela Slavicu a i njenog brata Pipu.

Tuesday, 07 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pazljivijim pregledom fotke (krigla piva) zakljucujem da se za stolom nalazi i neko musko. Drage koleginice pozdravite Branka i Sasu.

Friday, 10 February, 2006  
Blogger co said...

Mario, primjecujem da si postao pravi inspektor: u zadnja dva komentara posebnu paznju posvecujes detaljima. Te pivo na stolu, te nova fasada...

Friday, 10 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

PŠročitala sam Natašin prilog-3.Leina priča i čestitku za Lein rođendan.Sa slike primječujem Leinu sličnost sa Slavicom.Pogled mi pade na Emirin prilog o Slavici iz 2006.godine.Puno lijepih riječi o Slavici,Branku i Pipi.Nažalost njih više nema.Kako vrijeme prolazi od Slavicine sahrane,tako mi sve ćešće dolazi u misli.Bila je veliki heroj.Borila se protiv teške bolesti iz sve snage već nekoliko godina.Zadnjih dana bila je posustala pomirena sa neminovnošćuNa sahrani sam uponala njenu djecu,Pipinog sina,i njenu sestru..Bilo je mnogo banjalučana,koji su došli da se oproste od drage ptijateljice.Njena djeca i unuka Lea sigurno se ponose svojom majkom.Ove godine slavili bi 50 godina mature.Enisa

Saturday, 03 May, 2014  

Post a Comment

<< Home