SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, February 01, 2006

Rema

Evo jednog od priloga koje sam dobio zahvaljujuci objavljivanju linka ovog naseg bloga na stranici cafekajak-a. Prepostavljam da vas vecina posjecujete ovu veoma popularnu stranicu na kojoj, pored ostalog, mozete ucestvovati u mnogobrojnim diskusijama. Prilog je stigao od Nermina Huremovica koji je radio u Rudi Cajavecu, OOUR RRT u Novakovicima. Evo malo korigiranog originalnog teksta:

Pozdrav Co, ja sam inace Nermin i vec sam ti ranije javio da sam postavio temu o Cajevcanima na Cafekajaku. Neke ljude sa tvog bloga poznajem. Sa nekima sam radio (Ridzal, Hodzic, Hadzikadici) a neki su mi bili komsije (prof. Sirbegovic). Ja inace zivim u Islip-u, Long Island, NY dok moji, otac, mati i sestra i njena porodica zive u Salt Lake City, Utah.

Ovo je slika se teferica kada sam tamo bio u gostima (janjetine se svugdje nadje). Puno Pozdrava Nermin.

Remin emial: rem_x@verizon.net

0 Comments:

Post a Comment

<< Home