SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, January 28, 2006

Eko Kusmic - Koreja, ljeta 2005.

Posto je svaki prilog od Eke zlata vrijedan (uvijek neke isprike, te nema se vremena, te racunar 'zarazen' virusom, itd), evo jos jedne fotografije snimljene ove godine negdje u Koreji. Eko nam je postao svjetski putnik, pa je cas na sjeveru, cas na jugu, cas na istoku... Cujem da se uskoro sprema na jos jedan daleki put: pravac otok Sahalin, negdje tamo blizu Japana (ako nisam polupao loncice?)

Ovom fotografijom sam malo razocaran: ocekivao sam snimak s kakvom mladjom Koreankom, kad tamo neki 'frajer' iz Poljske. Za one koji su u dilemi, Eko je ovaj na desnoj strani (ja pomislio koji je ovo 'zuti').

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sa zadovoljstvom moram konstatovati da se kao Feniks pojavio i moj kum.
Pa neka mi neko kaze da blog nije cudo.

Monday, 30 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav Kusmicu, starom sapatniku i drugu iz ETF-ovih slavnih dana.
Drago mi je da si u formi, samo sto rece Co lijepo si izfiltrirao sliku iz Koreje, te delitno Koreanke, pa kao fin-samo radi i nema kad ni oka otvorit.
Demantira te Pipa, i on je bio u tim krajevima, pa samo da znas nista se sakriti nemere.
pozdrav Tvojima i Tebi.

Monday, 30 January, 2006  

Post a Comment

<< Home