SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, January 30, 2006

Doda i Srebi

Izgleda da su moje kritike urodile plodom. Stiglo je dosta email-ova s pohvalama za blog, mnogi su obecali suradnju ali rezultati nisu bili kako sam ocekivao. Onda sam pokusao sa ubjedjivanjem, vrijedjanjem, bilo je raznih opravdanja, ali na kraju se stvari pomalo pokrecu.

Sreboti su dosli u posjetu familiji Dodig (mjesto zbivanja Ljubljana, dana 01-28-06), zamijesile su se lepinje (dida Danin recept), bilo je veselo. Kamera je ipak na kraju proradila (bilo je nekih problema s baterijama!) i na kraju evo rezultata. Doda i Srebi u njima omiljenoj pozi.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dragi kume i Doda,

Dugo smo dido i ja analizirali ove lepinje i cevapcice. Moram priznati da ne izgledaju lose. Uostalom vase face sve govore. Drago mi je da se druzite i kad vas vidim tako vesele pozelim da sam sa vama. Pozdrav svima,
Nera

Thursday, 02 February, 2006  

Post a Comment

<< Home