SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, February 09, 2006

Raja iz Mikroelektronike

Tufe me je malo pretekao s ovim prilogom: vec se duze vremena spremam da objavim par crno-bijelih fotografija, onih od prije 20-30 godina, ali kako je stigao njegov prilog, evo ga prvog objavljujem, uz originalni komentar:

Da nastavim diskusiju oko nasih drugarica a i Rada da vidi kako su nase drugarice izgledale prije nekih 25 g. Kao sto se moze vidjeti njima godine veoma prijaju. Slika je napravljena u prostorijama RC OOUR-a ME a dobio sam je bas od Emire prije nekih godinu dvije jer je nisam imao.Na salici su jos Boda Dzinovka, rah. Emina, Indira, vec pomenute Slavica i Emira te moja malenkost.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Neka greska, ja sam dobio sliku u boji. Slika je draga kao i prijatelji, a godine nisu vazne!

Thursday, 09 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Tufe, svaka cast za ovu antologijsku fotku. Kao da sam juce ( u funkciji predsjednika RS)obisao grupu mladih entuzijasta zeljnih novih saznanja i radnih pobjeda. Jedna faca sa ove slike zove se Mico i jako bi volio da mi se javi. Za neupucene radi se o mojoj staroj drugi Bodi.
Emira i Slavica su kao vino a o Indiri bi koju mogao ti prozboriti.

Puno pozdrava tvojim damama i tebi
od Jasne i Srdje

Thursday, 09 February, 2006  
Blogger co said...

Srdjo, u ovo danasnje vrijeme neki mogu pogresno protumaciti ono RS!

Posto imamo nova lica na blogu, bilo bi lijepo ako neko ima kontakte sa Bodom i Indirom pa da ih obavijesti i zamoli za kratak komentar: gdje su, sta rade, itd.

Thursday, 09 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Dragi moji elektricari i teniseri.Otkrih vas prije dvije veceri na
"Cafekajaku".Mnogo sam se obradovao i sad "vas pratim".Ja se jos uvijek igram tenisa po Njemackoj; sta cu kad nisam dobro ucio.Primite puno pozdrava i " racunajte na nas". Sejo sa familijom

Friday, 10 February, 2006

Friday, 17 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Sejo, zdravere! Kako je, cime se jos bavis? Sjecam se i vremena kad si bio dekan. Puno pozdrava i posalji jednu razglednicu.

Friday, 10 February, 2006

Friday, 17 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Sejo,

Drago mi je sto si se javio. Sa Fahrom se srecem u BL ali tebe nisam dugo vidio. Raduje me da si u tenisu jer kad se jednom inficiras to traje. Nadam da cemo se sresti kad budes dolazio u BL.
Puno pozdrava od Srdje

Wednesday, 15 February, 2006

Friday, 17 February, 2006  

Post a Comment

<< Home