SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, February 18, 2006

Cadjin 'Vlasic'

Kada smo vec kod skijanja, atmosfera se zakuhava. Nas kolega Cadjo ima odgovor na neke od priloga. Za one koji dobro ne vide: Dunja, Zlata, Anja i Cadjo. Originalni tekst:

Kera me ponuka da pokazem nas "Vlasic", Okemo Vermont, Januar 2005. Svako vam dobro, Cadjo.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Imam osjecaj da je ovo malo zavaravanje. Nisam siguran da je Okemo bas Vlasic za rudare iz Svedske, pardon Connecticut-a. Vise dodje Vogel ili Kranjska Gora. Pa ipak je u drugoj dezeli...

Friday, 17 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Caki,
Niz ovo brdo bi se i ja mogao spustiti iako nisam prosao Kobinu skolu skijanja.
Za tvoja rudarska pluca ovo je melem.
Pozdrav svim damama a posebno majka Pasi.

Monday, 20 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cadjo, svakim danom, u svakom pogledu me iznenadjujes; vidim, puno sportova su nam zajednicki, jos samo da kazes da igras i odbojku, e, onda ces me oboriti "s nogu". Trebali bi jednom zajedno na snijeg, samo malo blize od Vermonta, Lake Placed nam je puno blizi a i Gore Mountain isto tako. Srdjo, ti da si samo gledao kroz prozor svog stana sve one godine na Begovo brdo, mogao si nauciti i skijati; ali, uzeo te tenis, pa cemo ti oprostiti.Samo da vas podsjetim, jedan od velikih skijasa je bio i Nerin brat, Kemo(Buha)od koga sam naucio jako puno o skijanju.I jos samo kratko, Muris i ja smo se druzili proslu nedjelju i nadam se da ce on poslati sliku i na ovaj blog.
Pozdrav svoj velikoj raji od
Nermina!

Tuesday, 21 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nerko,
U pravu si sto se Buhe tice,gledao sam ga kako se skija u mom komsiluku. No moji idoli su bili nesto stariji momci Salama i Ido Hadžidedic moj drug iz osnovne skole. To je bilo skijanje, dve minute se spustas a onda sat i po penjes sa skijama na ledjima, da bi si ponovo priustio nove dve minute carolije. Mi iz Potoka bili smo za ostalu raju iz drugih dijelova grada KOSTALICI.

Wednesday, 22 February, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cadjo rudar tek danas iz okna i evo pozdravljam svu raju koja se mota oko Cafe Co.
Kera, cucemo se. Svidja mi se ideja oko Lake Placed.
Skijanje sam naucio uz Kobu, a ako sam htio nesto sminkerske opreme nabaviti tu je bio Srki sa nepogresivim uputstvima.
Za Muru jedno pitanje, je li ti adresa ista?
Svako vam dobro.
Cadjo.

Wednesday, 22 February, 2006  

Post a Comment

<< Home