SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, March 02, 2006

Kusmici - Montreal

Evo jednog zaista prijatnog iznenadjenja. Jucer, iznenada, dobih email sa prilogom za nas blog iz Montreala. Familija Kusmic se konacno potrudila da nas obraduje jednom skupnom fotografijom. Nadam se da ce nakon probijanja leda biti novih priloga. Evo i originalnog komentara:

Mi se tradicionalno svi skupimo na veceru svake subote ili nedelje, zavisno od skolskog ili radnog rasporeda. Ovog puta je to bilo kod Sonje za nasu godisnjicu braka, ali jednu nedelju kasnije. Ona nam je napravila veoma ukusne kuglice od mljevenog pistacija , prelivene cokoladom. Tu smo svi, s lijeva na desno: Sonjin muz Armando (on je dosao u Montreal iz Meksika, iste godine kad i mi), Sonja, njihov sin Mauricio, Dubravka, Zlaja i Ana.

Gledajuci sliku imam jos nesto da kazem. U pozadini se vidi slika Vrbasa, koju je naslikao nas slikar Lojzo u ratnim godinama.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pozdravljam svoju skolsku drugaricu i cijelu joj familiju u nje.
Svako vam dobro dobri ljudi,
Cadjo.

Thursday, 02 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Dragi moji Kusmici,

Liepo vas je vidjeti zajedno, a nadam se da ce biti prilike i da se napokon vidimo u zivo. Kad vidim Anu ne mogu a da se ne sjetim njenih pertli.
Zanima me kojim jezikom comunicirate sa malim Mauriciom. On ima sansu da nauci, ja mislim, 4 jezika.
Pozdrav od Nere

Thursday, 02 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

I od mene putem ove Co-ove kafane pozdravi svim Kusmice a posebno mom skolskog drugaru Zlaji sa kojim sam dijelio osnovnoskolske dane.
Kusmici spustite se malo i na jug.
Co vec spreme razanj na polugodisnjicu otvaranja Kafica

Thursday, 02 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav Kusmicima od Dzindica,Zlaja
posalji mi molim te na e-mail:emsa2000@yahoo.com tvoj broj
telefona da se cujemo.
Co da li je najava raznja samo "PRAZNA" prica ...ili ne?

Monday, 06 March, 2006  
Blogger co said...

Sasa, ovo o raznju moze biti ozbiljno. Posto ja Tufeta cesto ne uzimam za ozbiljno, nisam obratio pazanju na njegov komentar, medjutim, njegova ideja mi se pocinje svidjati.

Monday, 06 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Evo da odgovorim na pitanje o jeziku.
Mama Sonja nam je strogo naredila da se svi mi obracamo malom Mauriciju na nasem jeziku, a familija njenog muza na spanskom.
Ostale jezike ce uciti sa televizije i poslije u vrticu.
Nemamo izbora, moramo slusati lingvistu.

Monday, 13 March, 2006  

Post a Comment

<< Home