SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, March 22, 2006

Vrijeme je za vino

Danas mi je bilo veoma lako pripremiti prilog: Mario je uradio sav posao.

Dragi Co, prosle sedmice sam bio u Beogradu. Trecu godinu zaredom tamo se srecem sa prijateljima na Festivalu vina. Ove godine ga je pratio slogan 'Vreme je za vino'. Steta sto su ove godine iz zdravstvenih razloga odsustvovali nase kolege Mladen Bijelic i Dragan Zavodja. Obojica su 'zaglavili' u bolnicama (Dragan u banji Melenci, a Mladen u Leedsu).

Ovaj put sam degustirao mnostvo vise dobrih vina sa raznih strana svijeta u drustvu nasih kolega Mustafe i Zorana. Prvi je predstavljao Srbiju, a drugi Crnu Goru... Iskreno se nadam da sam ja dostojno prestavio BiH. Nazdravljali smo i tebi i tvom blogu. Mahanje i pozdravi, Mario

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"Svaki dan bez jubavi i vina za mene se ne racuna" to nije moja misao, davno sam to negdje procitala u nekom poljeprivrednom magazinu, ali mi se stalno vrzma u glavi.

Pozdrav svim vinopijama

Nera

Tuesday, 21 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Boljeg i kompetentnijeg predstavnika BiH nije mogla poslati. Mario je vrijedno trenirao cijelu godinu i na sajmu se predstavio kao pravi profesionalac. Po njegovim rumenim obrazima zakljucujem da su vina ove godine bila kvalitetna. Lijepo od njega sto se sjetio i bloga.
Pozdrav svima od Srkija.

Wednesday, 22 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Srkine, kad kazes trenirao, mislis li na apstinenciju u konzumiranju alkohola, kako bi senzori bili ne zasiceni?
Svako vam dobro,
Cadjo.

Wednesday, 22 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cadjo, izgleda da bi tebi nadimak trabalo promijeniti u Generalic, znas onaj iz Hlebina. Ovo za trening bi bilo isto kao kad bi Srdjo prestao da trenira tenis mjesec dana prije najvaznijeg turnira!

Wednesday, 22 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav vinopijama sirom planete, a posebno mojim bivsim kolegama.
Nero, ova izreka je prava, ma odkud dosla.Cini mi se da samo rijetki i posebno srecni imaju oboje istovremeno.
Za Maria:
nadam se da ces nastaviti vrijedno trenirati. Molim te da pozdravis staru raju a Mladenu i Draganu zelim brz oporavak.
Pozdrav, Emira

Wednesday, 22 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nero,
Ovu famoznu izreku ja sam cuo od tvoje majke Kike i ako se iko vladao po njoj onda je to bila ona.
Saljem ti jednu pusu iz kisne BL.

Thursday, 23 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nero, od silnih pohvala vinu koje sam dozivio ova tvoja mi se najvise svidja i sada se stalno vrzma i u mojoj glavi.

Thursday, 23 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mozda bih mogao Nerinu pohvalu vinu malo popraviti: "KAD JE VINO TU, LJUBAV MOZE DA I ODOCNI".
Sta velite, Nero, Mario,...
Svako vam dobro,
Cadjo.

Friday, 24 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cadjo, ne znam kako je kod vas u rudniku, ali mi ne pikamo takvu popravku. Pokusaj s rakijom, mozda ce zvucati prihvatljivo.
Pozdrav vindzijama!

Monday, 27 March, 2006  

Post a Comment

<< Home