SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, March 14, 2006

Elektrijada 70.

Evo jos jedne fotografije iz mladjih dana.

Godina 1970. Raja sa Elektrotehnickog fakulteta na Elektrijadi u Porecu. Ima na ovom fotosu dosta onih kojima se sada ne sjecam imena, ima i onih koje bi trebalo izbrisati, ali ima i onih za koje ocekujem da se jave. Na slici prepoznajem Gazu (Nedzad Gazic), tu je i Zisko (Kapidzic Aziz, u sredini, s gitarom), do njega Slavko Kuljanac (stoji, desno od Ziska), Afan (Kovacevic) je dole desno a iznad njega nas legendarni asistent a kasnije profesor Dudo (Anton Sertic) . Gaza je u Svedskoj, cuo sam da je i Zisko tamo, Slavko bi trebao biti u Hrvatskoj, za Dudu mislim da je takodjer u Hrvatskoj, dok je Afan u Americi.

Labels: ,

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Samo jedna mala ispravka - nismo bili u Porecu nego na bosanskoj rivijeri (u Neumu).

/Gaza

Wednesday, 15 March, 2006  
Blogger co said...

Gaza, ja se ne sjecam da smo bili na Elektrijadi u Neumu. ako slika nije iz Poreca, onda mora biti iz Zaostroga.

Wednesday, 15 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Evo ja cu samo na kratko da se oglasim. Pratim vas koliko okolnosti dopustaju. Pa sam u zadnje vrijeme primjetio, da se dosta stvari pozaboravljalo...Pod broj jedan niste toliko stari da bi se nama "mladjoj raji", sa nekom seniloscu mogli izvuci i prodavati. Jedini dobar odgovor na ovo bi bio, da su vam feste stvarno dobre (mocne) bile:-).... Ko je tu sta radio,konzumirao, gdje li se bilo i sta se jeli i pilo? To je izgleda negdje u magli ostalo....Bas steta, bilo bi fino kad bi nama klincima neku od anegdota sa tih gitarijada, elektrijada, komada koji su pali na suplju "safikada", ispricali... Mislim sad smo dovoljno veliki. Jel ja to dobro mislim? ....Kazu meni, sve ce tebi tvoja djeca vratiti.... E posto mi vise nismo djeca, ti su dugovi medju nama poplacani:-)
Mi mladji sad cekamo na nase racune:-)
Tako da se nadam da ce za ubuduce, neko da uleti sa kakvom pricom, cenzuriranom ili ne, iz mladjih dana... Ono kao, gdje se izlazilo, ko je faca bio, a ko glumio? Kakvu su vam glumu, glumice glumile, i s cime su vas vase ljepotice osvojile, i obratno. Bar nam reciti sta se radi na toj elektrijadi? Nije valjda da ste se u Porecu samo sa katodama, anodama i digitalno analognim konverterima igrali;-)
Veliki pozdrav za sve na blogu.

Amir

Wednesday, 15 March, 2006  
Blogger co said...

Amire, izgleda da ti bolje shvacas namjeru ovog bloga nego vecina 'starih'. Ja sam ocekivao da ce biti mnogo vise aktivnog ucesca a ne samo 'provirivanja' da se vidi sta je novo objavljeno. Samo ponekad se desi da neki prilog inicira dijalog medju posjetiteljima. Najcesce se vecina nas zadovoljava pasivnim ucescem, iako vidim da se svaki komentar cita. Mozda je to posljedica naseg nesnalazenja u ovim relativno novim medijima, iako me to jako iznenadjuje. Kada imam priliku da sa nekim od posjetitelja bloga porazgovaram, cujem mnoge komentare koji bi u stvari trebali biti objavljeni direktno na blogu. Kada postavim pitanje zasto se nije javio/javila ne dobijam pravi odgovor. Za sada je kako je, tako je. Nadam se da ce s vremenom ovaj blog prerasti u mjestu 'zescih' diskusija. Mozda se varam, mozda ce zanimanje polako opadati...

Wednesday, 15 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Imas pravo Co, bili smo u Zaostrogu ...

Thursday, 16 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ja se slazem sa Amirom! Dobro si rekao - dajte name poneku pricu. Eh, stari (Co), mogao si ti nesto napisati. Hvalis se stalno kako vam je super bilo i rekao si mi poneku pricu ali treba svima nesto izjaviti. Ako se svi slazu, ja vama mogu ispricati moje dozivljaje na koncertima na kojim sam ja ludovao (na primjer, Lollapalooza '03) ali mislim da bi svi zeljeli cuti price iz starih dana.

Davor

Thursday, 16 March, 2006  
Blogger co said...

Davore, vidim da te tamo na tvom poslu djabe placaju inace ne bi imao vremena za blog! Salim se.

Znas sta, ja pripremam prilog i nastojim da napisem nesto interesantno a od ostale raje ocekujem da se aktivno ukljuce. Bilo b bez veze da ja odmah na tek objavljeni prilog saljem komentar sam sebi. Ako se drugi ukljuce onda ja mogu doci u priliku da saljem dodatne komentare.

Thursday, 16 March, 2006  
Blogger Unknown said...

Pozdrav svim kolegama i kolegicama, naravno, sa Elektrijada. Ako ste zainteresovani, ima dosta priloga o Elektrjadama i kod nas, na sajtu www.kstplaneta.com, na kome se okupljaju bivsi clanovi KST-a, Kluba studenata tehnike iz Beograda, i rado secaju mladih dana, i naravno saradnje sa dragim kolegama iz ostalih krajeva Jugoslavije.
Zapisujte, objavljujte, to je sve dragoceno, treba i nasa deca nesto da citaju ako vec ne mogu to i da dozive, to drugarstvo, mladost bez nacionalnih predrasuda.

Pozdrav svima!

Dusan
Toronto, Kanada

Sunday, 08 March, 2009  

Post a Comment

<< Home