SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, May 01, 2008

Sretan 1. maj svima sirom svijeta

BANJALUKA JE SAD PUNA JORGOVANA I DJURDJEVAKA.

NEKI GA ZOVU PRAZNIK RADA, NEKI GA SMATRAJU ISKLJUCIVO KOMUNISTICKIM PRAZNIKOM.

ZA MENE JE OVAJ DAN PRAVI SIMBOL LJUDSKOG PONOSA.

TRADICIJE SE NASTAVLJAJU, STVARAJU SE NOVE.

VJERUJEM DA CEMO SVI MI, KOJI SMO SE IZ SLICNIH RAZLOGA RAZISLI PO SVIJETU, NASTAVITI NJEGOVANJE TRADICIJE POSTOVANJA ZNANJA, MEDJUSOBNE TOLERANCIJI I POSTOVANJA SVIH LJUDI

NikolaTesla. Odlomak iz njegovog clanka neke daleke 1914.
Nasla sam to u knjizi Tome Bosanca o zivotu Nikole Tesle.
Imam samo verziju na engleskom sad u ovom trenutku..Nadam se da nece biti zamjerki.

"So long as there are different nationalities there will be patriotism. This feeling must be eradicated from our hearts before permanent peace can be established. Its place must be filled by love of nature and scientific ideal. Science and discovery are the great forces, which will lead to that consummation."

Dubravka Kusmic
Montreal 1 maj 2008
P.S. Dubravka je u svom emailu poslala dvije fotografije: jorgovana i djurdjevka. Ja, evo, odlucih da istrcim u backyard i 'uzmem' fotos jorgovana iz moje basce. Nadam se da mi Dubravka nece zamjeriti. A cestitkama se pridruzujem iz sveg srca. Evo i u ovoj dalekoj zemlji, gdje kapital drzi sve u svojim rukama, imam srecu da za ovaj dan ne radim: danas je jedan od mnogobrojnih (katolickih) praznika na mom univerzitetu pa i ja slavim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home