SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, January 21, 2022

Sarajevo 31.12.2021.


Saima se javila davno a ja nikako da njen prilog objavim. Vrijeme mi leti jako brzo tako da se prosto iznenadim kada provjerim koji je datum. Mozda tome doprinose i kraci zimski dani. Evo danas je mjesec dana od zvanicnog pocetka zime. Jos dva mjeseca pa cemo uci u proljece, dani ce biti duzi a onda ponovo stize ljeto I sve sto s njim dolazi.

Saimi se izvinjavam zbog kasnjenja uz obecanje da se ovo vise nece ponoviti. Isto tako se izvinjavam sto poslati video klip ne mogu objaviti jer vise nemam mogucnosti da video pripremim za objavljivanje a original je prevelik za blog. 

Nadam se Co da si mi napisao da te pomalo drmnula lijenost, ne vjerujem samo tebe. Ova Corona je iz čovjeka izvukla sve lijepe potrebe, želje, aktivnosti i da je zbog toga čovjek izgubio svoje ustaljene i drage navike. Stari su uvijek govorili “Navika zla nauka”. Može se svakako protumačiti .

Ja sam 31. decembra trebala ići sa kolegicom na Bas Carsiju kod “Želje“ na ćevape.  Ona nije mogla pa sam ja otišla sama. Pred cevapcinicom je bio red da su se neki prolaznici zezali i pitali “Da li se tu daju vakcine”? Turista i guzve je bilo kao usred ljeta. Red za ulaz u cevapcinicu besprijekoran. Koliko ih izidje, toliko udje. Kad je jedna gospodja izišla, ja sam ušla a odmah za mnom i tri mladića. Sto je bio za cetiri osobe. U Sarajevu je komunikacija obavezna ko god naidje. Pitala sam ih odakle su. Rekli su da su iz Rijeke i prvi put u Sarajevu. Odmah su pitali šta je najbolje da naruče. Ja sam ih uputila u sve sto su moj Vice i sinovi naručivali. Bili su oduševljeni. Masala se kaže za takav apetit. Onda su me pitali jesam li Sarajka. Rekla sam da sam Banjalučanka ali 50 god u Sarajevu. Jedan je rekao: ali Bosanka? Potvrdila sam. Uzeo je moj mobitel sa stola i pitao da li može da me uslika. Prvi momenat me zbunio ali poslije dalje akcije bas sam se slatko nasmijala. Kad me uslikao, pogledam desetak puta kliknuo i rekao da ja izaberem najbolju. I molim vas gospodjo pošaljite jednu našem predsjedniku Milanoviću i napišite ovako “Ja sam prava Bosanka, okupala sam se sapunom, šalji parfem.” 

I ljudima pored nas su uljepšali dan. Bas u našoj bivšoj domovine žive najbolji i najgori likovi. Nema sredine .

Ako te još drži ljenost ovaj  prilog može čekati.











Pozdrav Saima

Labels:

3 Comments:

Blogger Saima said...

Cao Co
Obradovala sam se kad se blog ponovo pojavio i prekinuo ti tu fazu brzog prolaska dana, i vremena. Vjeruj i meni i svima ispred i iza malo naše generacije. Da su vremena kao sto nisu bilo bi tu puno raznih zajedničkih zanimacija . Obzirom da smo dugo godina prijatelji a ja smatram da pred prijateljem smijem da mislim glasno.Stalno mislim kako ti se dade da taj prilog posvetis jednom covjeku a da izostaviš drugu dvojica njegovih istomišljenika t kriminalaca.
Zao mi je sto uz moj prilog izgleda nije došlo puno slika iz Sarajeva koje sam ti poslala nego samo ova jedna u kojem su se trenutku taman povukli gosti a drugi već čekali red. Toliko si slika posvetio Dodiku i teksta a nisi dugo bio ni u BL ni u Sa .
Njih se sve vise i vise treba ignorirati ali jasno je da mediji neki žive a neki preživljavaju od tih tema od kojih vise nema nikakve koristi a glavni naredbodavci su ucijenjeni mnogi od strane nekadašnje JNA . Odlazak muške mladosti slavio se nekad vise i od svadbi a susreti prijatelja iz Vojske nisu imali kraja u obnavljanju uspomena. To je poslije Titove smrti postao monstrum čiji ostatci Srbiji još uvijek vladaju To čujemo od komsinica koji su morali napuštati Sarajevo da su njihovi sinovi i muževi postajali upravljači trošenja tog silnog oružja, zastarjelog oružja.Najviše su stradavali multietnicki gradovi Hrvatske i Bosne ..Znam da su se kod nas muškoj djeci već sa dvije godine kupovalo samo igračke oružje. Uz sablasnost i naredbe nacionalista i fasista svih vrsta državnih gospodara i diktatora.
Mi smo još u ratu govorili da (Alija pravi sebi Palestinu da hoda po svijetu kao Jaser Arafat Palestina još nema države), a mi ćemo se kamenjem tući sa Srbima i Hrvatima Poslije 30 god Gosp Milanović izjavi za nas u BIH
“ oni nemaju leba da jedu ,mogu se samo tući kestenjem” Mi smo ipak bili u pravu kad smo govorili za Palestinu. Utvrdili smo da Milanović ne zna ni biologiju.Kestenja ima samo tri mjeseca a kamenja cjeli godinu . Ako si sebi olakšao kad si ovo pisao a ne živiš ovde mogu da razumijem To samo kod onih koji obavezno izlaze na glasanje povećava njihovu pjesmu, “Sto je vise kleveta i laži Dodik nam je miliji i draži”



PS da li si ti dobio samo ovu sliku Ja sam poslala 5-6 i jedan video.
Pozdrav Saima koja uvijek i svugdje kod onih koji se ne slažu kažu samo “ Sajma ko Sajma” ( malo udarena) a meni simpatično

Friday, 21 January, 2022  
Blogger co said...

Samo kratki komentar o slikama.

Saima, Nikakve slike nisam dobio vec samo jedan video koji nisam mogao objaviti zbog njegove velicine a i zbog toga sto vise nemam sve "alate" koje sam imao.

Co

Saturday, 22 January, 2022  
Anonymous Saima said...

Turisti iz cijele Juge čekaju red da se slikaju ispred vječne vatre posvećene oslobodiocima Sarajeva u II svjetskom ratu Traje već vise od 50 god.
Saima

Monday, 24 January, 2022  

Post a Comment

<< Home