SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, December 22, 2005

Raja - godina ?

Jedna od slika od prije dvadesetak godina. Kada i gdje je slika uslikana, koji je povod okupljanju raje, ne mogu se sjetiti.

Hajde raja, javite se s informacijama!

Labels:

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ko ce prepoznati sliku ako ne njen tvorac Srki. Slika je u originalu bila na slajdu pa posto mi je dosadilo nosati projektor po kucama,izradio sam vam svima fotografije. Povod za okupljanje je useljenje Aide i Febe u novi stan na Starcevici. Kuriozitet skupa bio je 24-casovno Febino pjevanje.Nije bilo sanse da ga ugasis,a i i zasto bi kad zna pjevati.

Friday, 23 December, 2005  
Blogger co said...

Neko me zamolio da imenujem prisutne jer se 'face' pomalo zaboravljaju. Pa evo redom.

U zadnjem redu: Eko, Zvone, Co i Petak.

Srednji red: Mira, Milak, Mina (Ekina), Mina, Nera, i Marija.

Prednji red: Venera, Doda, Aida i Ferid.

Saturday, 24 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Slika je napravljena u kucimoje rahmetli majke Adevije Zisko-povod vjerojatno vjencanje moga brata Ferida Ziske i moje drage snahe Aide Kusmic.Slika je napravljena u dnevnom boravku u naselju"Budzak"-ul.Z garica 20-Banja luka
Esad zisko

Saturday, 04 March, 2006  
Blogger co said...

Ja sam sad malo zbunjen jer imamo dvije informacije o mjestu gdje je ova slika mapravljena. I meni se cini da je to u stanu Ziska na Starcevici kao sto Srdjo kaze, ali.. Bilo bi posteno da se domacini oglasile i razijese ovu dilemu!

Sunday, 05 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ja provjeravam ovu stranicu skoro svaki dan. Fotografija je zanimljiva i komentari su veoma interesantni. Svi cekamo kakav ce biti ishod. Jedno je sigurno: iz komantara se moze zakljuciti da je fotografija napravljena prije mnoooooogo godina.

Monday, 13 March, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pa tu su moji roditelji, Azemina i Zvonimr. Mama u crvenoj haljini , tata iza nje. I kumovi, Marina ( u bijeloj kosulji, stoji )i Goran.
Maja

Wednesday, 14 February, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Molim Vas ako imate e-mail ili neki kontakt Mehmeda Žiška u Norveskoj da mi posaljete na emirsudnric@hotmail.com
Puno pozdrava od Mehmedovog radnog kolege Šefketa!!!

Tuesday, 29 July, 2008  

Post a Comment

<< Home