SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, December 21, 2005

Stara raja

Jos jedna iz Banjaluke. Dan prekrasan, kao sto se moze ocekivati u junu (2004.). Srdjo i ja se nasli u jednom od kafica u Solajinoj, mlada raja na sve strane, ljepota...

Mobitel, dva poziva, i nakon desetak minuta stize Huzeir. Mario je bio u nekoj posjeti pa je malo zakasnio. Tako ti je to u ova moderna vremena. Ako radis za vladu, nema problema. Dva spisa pod pazuhu pa ravno na 'zadatak'.

Labels: , , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ako se nadjes u carsiji i pozelis popiti kafu sa nekim drugarom, dileme nema. Ako nema ovih preko bare samo pozovi nekog od drzavnih sluzbenika. Jedan ispod miske nosi elaborat o signalizaciji na zeljeznockoj stanici Podlugovi a drugi laptop preko ramena. Meni je prijatno sa obojicom i jedva cekam proljece.

Friday, 23 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Ja nisam htio biti prvi koji ce iznijeti ove 'diskriminirajuce' cinjenice. Prepustio sam to drugu Srdji, da se gospoda iz 'vlade' ne bi naljutila na mene.

Friday, 23 December, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Moram malo vise konsultovati Ca-a vezano za zeljeznicu. On se i budio na pisak lokomotive. Ja samo zaspem na taj znak.
Mario

Friday, 23 December, 2005  

Post a Comment

<< Home