SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, January 16, 2006

Enko Kadenic

Nakon posjete Boston-u u ljeto 2004., produzili smo u Manchester, New Hampshire, dva-dva i pol sata voznje na sjever. Cilj puta - posjeta Jadranki i Enki Kadenicu koji su se, nakon njihovog boravka u Pittsburghu skrasili u ovom gradu.

Enko se ovdje u Americi potpuno posvetio svojoj velikoj ljubavi iz mladih dana - slikanju. Njihov apartman je premalen za sva platna koja su nastala od njihovog dolaska u novu 'domovinu'. Na ovoj fotografiji sam uspio uhvatiti samo manji dio njegovog bogatog opusa.

Vise o Enki i njegovom radu mozete naci na slijedecem site-u: http://www.atelierenko.com/

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nije greska, na pravoj sam stranici.Tragajuci za jednim prilogom na koji me uputila Natasa uocih ovaj. Slike me privukle. Tvoj prilog... onako...bljak. Da ne kazem sta gore. Srecom tu je link (jel' se tako kaze?). Prosetala sam galerijom prekrasnih slika i procitala dva kratka, isto tako prekrasna inserta iz knjige Nezatvoreni krug. Potreslo me. Vezano je na temu o kojoj sad pricamo, pa pogledajte i procitajte. Sumnjam da ce te ostati ravnodusni.
Moje postovanje gospodinu Kadenicu, a Ti Co nemoj se previse ljutiti na moju kritiku.
Pozdrav Nada Š.D.

Sunday, 10 January, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Enko Kadenic, nass slikar!

Koje slike, koje boje, koja prenosenja proslosti na platno, a tek 'linkovi' koji se bude gledajuci predivne slike.

Galerija nasseg slikara Enke Kadenica zasluzuje da bude na prvom mjestu pod onim "Preporucujemo".

Hvala Enko,
Sve najbolje u buducim godinama,

Renata

Sunday, 10 January, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Co
Rekla sam Ti da cu ovu ispriku ostaviti za nakon stanke, ali pisma i pozivi blogera su sve ucestaliji, pa k'o velim bolje je da to sto prije uradim.
Dakle, ispricavam se sto sam kritizirala Tvoj uradak.
Nada Š. D.

Tuesday, 12 January, 2010  

Post a Comment

<< Home