SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, January 10, 2006

Ivan Matosevic

Cadjo mi je vrlo aktivan suradnik, sto je za svaku pohvalu. Izgleda da je na poslu pred Novu Godinu bila 'hladovina' jer, malo, malo, eto novog email-a sa prilogom. Ako ovako nastavi, bit ce novih informacija na pretek. Eh kad bi i ostali bili malo aktivniji!

Ovaj prilog je posvecen Ivanu, sinu Visnje i Josipa Matosevica. Cadjo mi je samo kratko spomenuo kako Ivan radi doktorat. Bilo bi mi drago kada bi bilo malo vise informacija.

Na slici su, s lijeva na desno: Anto, Keca, Zlata, sam autor glavom i kapom, Zinka, Ivan, Vesna i prof. Selec.

Nadam se da ce Cadjo, a i ostali, prokomentarisati gdje je fotografija uslikana i kojim povodom.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Slika je ispred kuce Anusica, septembra 2005 godine. Vesna i Anto su bili domacini povelikoj grupi prijatelja koji su dosli na susret banjalucana u Torontu.
Ivan je u Torontu zavrsio magisterij kao jedan od najboljih studenata. Slijedece cetiri godine posvecuje doktoratskom studiju iz oblasti specijalnih kompajlera.
Keca

Sunday, 29 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Dobio sam danas link na ovu stranicu. Autoru bloga svaka cast na trudu i hvala sto me se sjetio!

Vidim da je Vlado vec poslao osnovne informacije o meni. Ja bih jos samo dodao da ako nekog zanima vise, moze pogledati moju fakultetsku stranicu na http://www.eecg.toronto.edu/~imatos.

Lijep pozdrav svima!

- Ivan

Tuesday, 31 January, 2006  

Post a Comment

<< Home