SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, December 31, 2005

SRETNA NOVA

Evo priblizava se i posljednji dan ove godine pa koristim ovu priliku da svima onima koji posjecuju ovaj blog pozeljim sve najbolje u Novoj, 2006. godini, uz nadu da cu biti u prilici da to ponovim slijedece...

Evo skoro ce mjesec dana kako sam zapoceo ovaj blog s namjerom da animiram nasu raju da se ukljuce s prilozima. Izgleda da moj napor polako hvata korijenje. Stiglo je par priloga koje sam objavio, neki su spremni za objavljivanje, a ja se nadam da ce ih svakim danom biti sve vise i vise. Takodjer ocekujem mnogo vise komentara jer oni daju posebnu draz svemu.

Ideju da napravim nesto slicno nosim vec jako dugo u glavi. Naime, htio sam da kreiram Web stranicu na kojoj bih objavljivao novosti vezane za nasu raju koja je, nakon ovog zadnjeg rata, rastjerana po cijelog zemaljskoj kugli. Napravio sam idejni projekt, pripremio nesto materijala, analizirao gdje bih sve to mogao objaviti, a onda sam iznenada odlucio da pokusam s blogom. Razlog: da bih nesto objavio, ne moram da se 'bakcem' s programiranjem, razmisljam o arhiviranju, ucim neke nove trikove itd. Sve je vrlo jednostavno i ne moram trositi previse vremena, jer vremena nikad dosta. Osim toga, za sada je sve ovo besplatno, iako to nije najbitniji faktor. Kada sam zapoceo ovaj projekt nisam bio siguran u kojem pravcu treba ici. Sada kada se raja pocela javljati, sve ce ici svojim prirodnim tokom.

Zelio bih ipak da dam neka dodatna objasnjenja i prijedloge za one koji namjeravaju da se ukljuce u ovaj 'projekt'. Na blogu imam namjeru da objavljujem fotografije, najnovije a i one starije, koje bi mogle biti zanimljive za raju s kojom smo se druzili svih ovih godina. Moze to biti slika s nekog skupa, rodjendana, proslave, vjenjcanja, s posla, iz skole, s fakulteta, s putovanja, ili bilo sta sto bi potaklo druge da se jave. Bilo bi jako dobro da nasa raja steknu predstavu gdje smo, sta sada radimo, gdje zivimo, kuda putujemo, kako se snalazimo, gdje se sastajemo itd. Posebno bih zelio da objavim slike mladje raje, nase djece, uz malo teksta gdje su, sta sada rade, sta ih zanima, itd. Mozda ce se i oni ukljuciti u sve ovo i na taj nacin uspostave pokidane veze. Slike mogu biti i od prije 10, 20, 30 godina, moze to biti neka lijepa panorama nekog nama poznatog mjesta, itd. Predpostavljam da ce oni koji se ukljuce i sami doci do nekih novih ideja i prijedloga. Na blogu bismo mogli objaviti, ako za to ima interesa, i email adrese kako bi se raja mogla povezati. Ja za sve ove godine kontaktiram samo sa odredjenom grupom ljudi a za mnoge cak ni ne znam gdje su i sta sada rade.

Iako predpostavljam da ce mnogi 'prokuziti' kako da se ukljuce, evo samo nekih kratkih objasnjenja.

Moj plan je da svaki dan objavim po jednu novu sliku s komentarom. Ako primim prilog od nekoga, volio bih da dobijem i prigodan komentar koji bih objavio. U nekim slucajevima ce to biti moj komentar ili cu ja nesto dodati uz original, ako mi se ucini neophodnim. Objavljivanjem jedne slike dnevno bi trebalo da drzi nasu raju u iscekivanju sta ce biti objavljeno slijedeci dan (bar se ja tome nadam).

Ako zelite da posaljete svoj prilog, morate mi poslati sliku 'zakacenu' za email na moju email adresu. Slika moze biti bilo koje velicine (sto veca, to bolje) a ja cu je pripremiti za objavljivanje. Ukoliko imate neku novost bez slike a koja bi mogla biti interesanta za ostale, posaljite je. Mozda ja u mojoj 'arhivi' mogu pronaci nesto, a vijest se moze objaviti i bez slike.

Ako zelite da posaljete komentar na pojedinu sliku, morate kliknuti na comments link ispod slike. U novom prozoru koji ce se otvoriti mozete vidjeti sve postojece komentare i ukucati svoj i poslati ga. Nakon sto ukucate svoj kometar u tekst bloku Leave your comment, u Choose an identity izaberite Other i nakon toga ukucajte svoje ime u Name tekst polje. Nakon toga morate obavezno ukucati verifikacionu rijec koja je prikazana iznad Word Verification u odgovarajuce tekst polje, inace vas komentar nece biti proslijedjen. Komentar nece biti objavljen automatski: ja cu ga pregleda, napraviti ispravke (ako je to potrebno), i objaviti, osim ako se ne radi o neprimjerenom komentaru koji ne zasluzuje da ga drugi vide. Znam da za neke ovo moze izgledati kao ogranicavanje slobode izrazavanja (radim na pravnom fakultetu, pa sam pomalo zastranio), ali mislim da je bolje tako.

Ako zelite da posljete link nekome kome bi to moglo biti interesantno (sto bih ja toplo preporucio), morate kliknuti na ikonu pisma ispod objavljene slike i u novom prozoru ukucati trazene informacije. Link ce biti automatski zakacen za vas email. Ovo je najlaksi nacin da se krug raje prosiri i da se dobiju novi prilozi.

Evo moj komentar zauze cijelu stranicu, iako mi to nije bila namjera. Nadam se da utroseno vrijeme nece biti uzalud i da ce bar malo pomoci da se ova stranica popularizira medju rajom. Ako imate primjedbi ili prijedloga, mozete ih poslati komentarisuci ovaj 'post'. Pozdrav svima od Coa.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home