SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, January 04, 2006

Profesor Sirbegovic

Jedna od starijih fotografija koju sam dobio od Tufeta, koju objavljujem iz originalni komentar:

Evo slike profesora Sirbegovica koji je mnoge od nas ucio u tehnici i na fax-u o mocnim malim sitnim elektronima. Kao sto se moze vidjeti profesor se izvrsno drzi, kao i uvijek pun je radne energije te uz redovna predavanja na skoli stigne uzgajati i organik povrce u svom vrtu. Profesor zivi sa svojom familijom blizuWashingtona DC u drzavi Maryland.

Labels: ,

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Profesor je po obicaju u formi; vidio sam ga prije cca 1,5 god. u BL. Nego i Jasna sjajno izgleda, a u komentaru je potpuno zanemarena.
Pozdrav.

Thursday, 05 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mario, pitaj autora priloga zasto nema ni rijeci o supruzi! Ja nisam htio da dodajem svoj komentar da negdje ne pogrijesim.

Thursday, 05 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Za profesora:

Puno pozdrava od Jasene Lovric (Nalbantic), ratnog druga/ sastanci u ICRC. Voljela bih da mi se javite.

jlovric@gardandgerber.com

Thursday, 19 January, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Co, zao mi je da se blog gasi. Meni je puno znacio jer je ucinio da uspostavim i odrzim neke veze koje bi se, bez bloga, vjerovatno ugasile. "Prelistavam" sve stranice od pocetka pa naletih na ovaj prilog i njegove komentare. Ne ocekujem da objavis ovaj moj komentar, samo me zanima imas li Jaseninu adresu. Mi smo isle zajedno u osnovnu i srednju skolu, izgubile smo vezu i bilo bi mi drago da se s njom cujem.

Friday, 26 October, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Zaboravih naglasiti u prethodnom: zanima me Jasena Nalbantic koja se javila komentarom na ova prilog.

Friday, 26 October, 2007  

Post a Comment

<< Home