SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, June 04, 2006

Susret Banjalucana - Zagreb 2006.

Ja samo sto sam objavio vijest o susretu Banjalucana u ST. Louis-u, kad Raka se javlja s prilogom iz Zagreba. Za susret sam saznao slucajno i bas mi je bilo cudno zasto se neko od prisutnih ne javlja, kad evo mog specijanog izvjestaca iz Hrvatske, nije omanuo:

Vidim da se Co raspisao o St. Luisu, utisci su svjezi i dragi, sto i nas iz stare dobre Europe raduje. Vjerujem da ima mnogo slika koje bi svi skupa voljeli vidjeti, pa de se potrudi i smisli nesto. Posebno nas starije zanimaju slike nasih vrsnjaka, jer mladu raju uz svo nastojanje tesko da prepoznamo (osim ako nisu uz roditelje).

I u Zagrebu je odrzan "dernek" Banjalucana 19.05 2006 u restoranu "Globus" na Velesajmu. Bilo nas je preko 1.000, tako da oni koji se nisu na vrijeme "predbiljezili" na zalost nisu mogli biti prisutni. Sve je "krenulo" u petak oko 19.00h i zavrsilo u subotu u rano jutro. Ovaj put necu spominjati sta se sve jelo i pilo, ali vjerujem da ce se dugo pamtiti po KVALITETU i KVANTITETU.

Mjuza je takodjer bila na visini, nas zbor "Nada" je otvorio susret s par narodnih pjesama iz BiH(u obradi), a plesni podij nije mogao da primi sve zainteresirane. Kao gosti, izmedju inih, su bili s nama ministar prosvjete RH gosp. Dragan Primorac i gradonacelnik Zagreba Milan Bandic i ostali ugodno iznenadjeni izvrsnom "banjaluckom" atmosferom (pjesmom, plesom i ljepotom "naseg" sto zenskog, sto muskog svijeta).

Raka je bio izuzetno vrijedan i poslao mi mnostvo slika. Ostale mozete pogledati na ovoj stranici.

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dragi Raka,
Pogledam i kao da cujem pjesmu vase (nase) ‘Nade’.
Dobar uvod, raduje da drzite tradiciju i da je pjesmom
pocinje banjalucki teferic...
Ucini mi se da prepoznajem par ’faca’, mozda cak
i jedna meni bliska... Listam dalje fotke, trazim atmosferu
Doma kulture. Ali, moj Raka, vrijeme cini svoje pa se i
Banjalucani mijenjaju. Ranije smo sa nasim sugradjanima
ugoscavali umjetnike vrhunskih dometa, ali u tvom albumu
vidjeh izvjesne goste (’daleko mu kuca bila’) zbog kojih mi je
jako drago da nekim slucajem nisam bio Banjalucanin te veceri.
Takav sam, kolega moj, draze mi je drustvo par preostalih
Banjalucana za stolom ’kod Jure’ u Rosuljama...
Veliki pozdrav svim Banjalucanima koji ne mijenjaju dresove
prije kraja tekme.

Sunday, 04 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Dragi moj Mario, SVAKA TI CAST!Upravo sam otvorio blog i ostao iznenadjen vidjevsi goste "Banjaluckog" susreta u Zagrebu.Ali,to u stvari i ne bi trebalo biti iznenadjenje imajuci u vidu ko je organizator tog susreta. Naime, u Zagrebu postoji takozvani "Hrvatski klub Banjalucana" .Sta bi to trebalo da znaci? Da li su to Banjalucani sa jednim hromozomom vise, da li su to Banjalucani zbog kojih smo tu gdje jesmo.Po cemu se razlikuju od "Srpskog kluba Banjalucana"? Pozivan sam u taj klub kao "cvjetna" varijanta podobnosti /vjerovatno/ ali nikada nisam otisao iako tu ima ljudi koji su mi u ona nama draga vremena bili bliski.Kad sam ja napustio Partiju, ti su se uclanjivali.Samo, sada bi oni da se ta ruzna "epizoda" zaboravi a ja bih osnivao novu Partiju.Samo me strah da me ti isti ne prijave "vlastima"!Dres kameleona je najbolji dres! S njim bi mogao da se uvalis i na Svjetsko prvenstvo u Njemackoj ," kò fol" ti Brazilac...
Pozdrav banjaluckim Banjalucanima i onima koji se nikada nisu kurvali po nacionalnom, politickom ili ostalim planovima i nisu izdali ili prevarili prijatelje za bilo kakve interese!

Sunday, 04 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nažalost, moram reći da sam i ja na ovim slikama tražio neka draga lica, a našao jedno koje je izazvalo jedan ne baš prijatan osjećaj u stomaku.

Nadam se da će uspomena na Banjaluku ubuduće biti pošteđena "Thompsona" bilo koje nacionalnosti!

Sunday, 04 June, 2006  
Blogger co said...

Evo moram da se ukljucim u raspravu jer sam pomalo zatecen. Od Rake sam dobio poprilicno slika i odabrao sam one na kojima su bile osobe o kojima su postojali nekakvi podaci. Mislio sam da ce to biti interesantno za sve jer slike raje koja plesu a bez imena je bilo jako puno.

Vidim po reakcijama da se radi o nekim osobama koje ne bi trebale biti na ovom blogu. Posto je moj stav o onima koji su 'mijenjali dresove' jasan (za mene su svi oni isti i spadaju u isti kos), bilo bi mi drago da mi se situacija objasni. Evo Muris spomenu Thompsona, ja pojma menam o kome se radi. Sejo takodjer spomenu neke ljude, ali meni ta informacija bez imena ne pomaze puno. Predpostavljam da i Mario zna o kome se radi, jer se prvi javio komentarom.

Zato bih vas molio (sve one koji znaju o cemu i kome se radi), da nam to kazete i greska ce biti ispravljena.

Ja sam i prije bio u situaciji da na nekim grupnim slikama (onim starijima) objavim neke kojima ovdje nije mjesto, ali sam ih ostavio da ne kvarim sliku. Prvo sam ih htio retusirati ali sam na kraju odustao. U ovom slucaju se problem moze lakse ispraviti.

Moram reci da mi je drago da raja reagira na ovaj nacin, samo mi je zao da ovakvih reakcija nije bilo i ranije, kada je bilo rijec o jos nekima. Uvijek sam se pitao zasto cutke prelazimo preko nekih dogadjaja koji su nas kostali tako mnogo u zivotu.

Sunday, 04 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Evo da pojasnim svoju reakciju!

Ja sam reagovao na Thompsona i ni na šta drugo. Za bilo kakav komentar druge vrste se smatram premladim i neupućenim.

Mislim da u sjećanju na Banjaluku ne bi trebalo biti mjesta za poslijeratnu hrvatsku megazvijezdu na čije koncerte se dolazi u crnom, gdje se razmijenjuju blago rečeno diskutabilni pozdravi i gdje ikonografija neodoljivo podsjeća na 1941.

Inače, jedan od najpoznatijih "uradaka" ovog "umjetnika" je koncertni snimak pjesme "Jasenovac i Gradiška Stara" u kojoj se u vrlo pozitivnom kontekstu spominje izvjesni Maks sa svojim "mesarima".

Ne osuđujem nikoga, ali me jako rastuže ovakve stvari.

Monday, 05 June, 2006  
Blogger co said...

Murise, hvala ti na pojasnjenju. U potpunosti se slazem s tobom i evo ovog momenta ce slika biti uklonjena.

O tom Thomphsonu pojma nemam (cudno, nikad za njega nisam cuo) a nisam se sjetio ni da pretrazim Internet gdje bih vjerojatno nasao nesto. Cijelo vrijeme razmisljam ko bi na onim slikama mogao biti razlog za reakcije: mislio sam da je to neko od nase banjalucke raje.

Ocekujem da ce nam se Raka javiti s pojasnjenjem a ja cu naci neku od preostalih fotografija kao zamjenu.

Jos jednom ti hvala na pomoci i molim te da svaki put reagiras ako vidis nesto neprimjereno.

Monday, 05 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Komentarima svih vas nemam sto dodati, osim iskazati svoju suglasnost i zadovoljstvo na vasim stavovima. Sretna sam sto me na takve skupove ne zovu, jer to znaci da znaju da tamo ne pripadam. Natasa

Monday, 05 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Uhvatio sam malo vremena (na poslu sam) i pretrazio Internet i zaista sam neprijatno iznenadjen onim sto sam nasao. Nadjoh informacije o onom Thompsonu i to je zaista sramota. Znao sam da postoje neke pjesme na Internetu koje velicaju one najcrnje dane u Hrvatskoj povijesti ali o ovom Thompsonu nikad nisam cuo ni rijeci. Sada vidim o cemu se radi i moram reci da mi je zao sto sam napravio ovako veliki propust. Kao nekakav 'urednik' trebao sam provjeriti informaciju prije objavljivanja ali ni na kraj pameti mi nije palo da se ovako nesto moglo desiti.

Predpostavljam da velika vecina sudionika susreta nije bila upoznata ko ce sve biti prisutan jer vjerujem da mnogi ne bi bili tamo.

Monday, 05 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

OK Co, lako si cenzurisao jednu sliku, ali sta se dogadja sa pjesmom u glavi svecano obucenog Banjalucanina?
Tim povodom vodim dijalog s novinarom iz susjedstva. "Ko se moze odusevljavati pjesmom koja nekom tjera strah u kosti?"
"On je fenomen, ljudi ga vole i znas, Mario, nisu sve njegove pjesme ustaske!"
..............................
Polako Banjalucani, Vrbas ne moze saprati sve naslage gluposti novih i starih sugradjana...

Monday, 05 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ovaj prilog sam citala sa malo zakasnjenja zbog vikenda pa sam tako uz prilog odmah procitala i Mariov komentar. I nije mi bio jasan. Pomislila sam da se odnosi na nekog iz BL, meni nepoznatog. Dalji komentari su usmjerili paznju na tog pjevaca i tamni dio njegovog repertoara. Sad mi je barem jasno o cemu se radi.
Mislim da su reakcije opravdane. Slazem se sa Sejom u potpunosti. Jedino sto jos zelim da kazem, mislim da Co ne moze da uradi vise nego sto je uradio. Cenzurisao je svoju stranicu nakon dobijenih informacija. Bilo bi dobro kad bi organizatori sljedecih susreta mogli procitati ove kritike i shvatiti da nije ni u interesu njihovom, a pogotovo ne u interesu banjalucana na druzenju, dovoditi licnosti sa nacionalistickim predznakom i takvim repetoarom, ma kako lijepo zabavljao nase bivse sugradjane i njihove goste.
Dosta je bilo sijaca mrznje medju ljudima. Dosta sve te bagre. Ne angazujuci ih stavlja im se do znanja da je proslo njihovo vrijeme.Bolje je na vrijeme reagovati, nego opet docekati neke nove 90-te.

Monday, 05 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Još jedno pojašnjenje: moja reakcija nema veze sa ovim bloggom. Što toga tiče nemam ni jednu jedinu zamjerku. Posjećujem ga skoro svaki dan i odmah mi je bilo jasno da je Thompson "provučen" mimo autorovog znanja.

Kako neko već reče: "Lako je cenzurisati sliku..." Šta ćemo za ostalo?

Na kraju, znam i ja da nisu sve pjesme ovog tipa kao primjeri koje sam ja naveo, ali meni je jedna više nego dovoljna. Možda je do mene...

Tuesday, 06 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Co vozdra.
Bijah sluzbeno odsutan, pa privatna dogadjanja, pa me ne bi ni na Tvom blogu.
Kad vidim frka. Ja poslah novinarsko izvjesce s slikama, Ti objavi u neznanju (vjerujuci meni na brk)…..Kako god okrenes DO MENE JE. S toga izricem si kaznu: NEMA VISE SLIKA. Jer ispade da vise govore od teksta. A ne pada mi na pamet da komentiram komentare.
Nego jos petnaestak dana pa na GO u Banja Luku. Punicina terasa kuce nad Vrbasom spremna, avlija pokosena, sohe u basti teodolitom poravnane, elektromotoric i razanj podmazani, camac ofarban i podnica katranom premazana, stica nabijena na novi dajak,……Stize i ekipa „svedjana“ i „norvezana“ te uz „domace“ snage ce biti „Vrbas voda nosila jablana…“. Zbogom pameti.
Pozdrav.

Thursday, 08 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Raka, drago mi je da si se javio, vec sam mislio da si se naljutio. Ja prikupljam informacije o ovom skupu i neke dodatne informacije cu objaviti uskoro, mislim da ih treba prezentirati.

Sto se tice slika, molim te nemoj se drzati svog obecanja. Znam da ce u Banjaluci biti druzenja s rajom koju bismo voljeli vidjeti na ovim stranicama, pa bar za trenutak zaboravi sta si gore rekao. Pa zar bi mogao da nam ne posaljes koju fotku s Vrbasa?

Pozdrav tebi i tvojoj hanumi.

Co

Thursday, 08 June, 2006  
Blogger vatrogasac said...

Drago mi je da se Banja lučani sastaju a kada je novo okupljanj da mogu se naći s bivšim sugrađanima

Wednesday, 21 May, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Zadivljen sam komentarima (npr muris t.), posebno onih vezanih za Thompsona cija je popularnost cak i kod bosanskih Hrvata prilicna, za sto vjerovatno postoji i objasnjenje iako ga je tesko dokuciti. Moj je utisak za je dosta Hrvata (neke poznajem privatno i smatram ih dobrim i cestitim ljudima) bilo uvrijedjeno pa cak i ogorceno kad je bosanski ministar kulture Emir Hadzihafizbegovic zabranio Thomsonov koncert u Sarajevu.

Thursday, 09 July, 2009  

Post a Comment

<< Home