SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, September 22, 2006

Kada je vec prica o koncertu Stones-a evo da se i ja nadovezem. Jasna, Izet, Nera i ja smo imali srecu da prisustvujemo njihovom koncertu ovdje u Pittsburgh-u proslog oktobra. Sto je Doda vec rekao, bilo je nezaboravno. Od prvih taktova muzike stadion je prokljucao.

Nas koncert je poceo nesto poslije 9 satu uvece (kao predgrupa je svirao odlicni Pearl Jam), na novom, prekrasnom, bejzbol stadionu koji se nalazi uz samo rijeku Allegheny. Vrijeme je bilo fantasticno: temperature oko 25-26 stepeni, bez imalo sparine. Kako su nasa mjesta bila takodjer visoko na tribinama, imali smo osjecaj da se svi, zajedno s velicanstvenom pozornicom, nalazimo na nekakvom ogromnom brodu, jer smo s tribina iza pozornice direktno gledali odsjaje nebodera downtown-a kako se ljuljuskaju na sredini rijeke. Uz to su mnogi vlasnici brodica, glisera i jahta iskoristili priliku da, pijuckajuci i rostiljajuci, uzivaju u muzici ovog legendarnog britanskog sastava.


Muzika je bila izvanredna, Mick Jagger neumoran, atmosfera za pricu. Iako je pozornica bila daleko od nas, sva desavanja su se mogla bez problema pratiti na ogromnom ekranu. Nazalost nisam imao kameru, jer je to ovdje zabranjeno (na ulazu su oduzimali kamere pa ih nismo ni ponijeli) ali sam zato sacuvao ulaznicu pa je evo ‘saljem’ kao suvenir.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Cika Milan,
Dobar dan, evo ja nisam dugo bio na blog-u pa smo ja i mama posjetili malo.
Bili smo i mi na ovome spektaklu u pittsburgh-u prosle godine, i ja sam uspio sakriti kameru i snimiti par slika.
Evo vam link:
http://pg.photos.yahoo.com/ph/ninopavkovic/album?.dir=/3d3a&urlhint=actn,del%3as,10%3af,0

Tuesday, 17 October, 2006  

Post a Comment

<< Home