SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, September 19, 2006

Familija Beharic

Izgleda da ce Emira preuzeti 'urednicku palicu' od mene jer vecina priloga u zadnje vrijeme dolaze iz Louisville-a. Da nije nje, bilo bi mi tesko pripremati priloge dan za danom. Eh kad bi i drugi posjetioci bili malo aktivniji. Kada bi svaki posjetioc poslao samo jedan prilog mjesecno, bilo bi priloga za par mjeseci unaprijed.

Ovaj put predstavljamo familiju Beharic, Silvu i Hajrudina, bivse Nerine susjede. Oboje su nekad radili u Rudi Cajavecu, Hajrudin u Prostornoj, a Silva u RRT-u.

Danas Hajrudin radi i dalje u elektronskoj struci: na popravci mobilnih telefona, a u novije vrijeme i printera. Silva je otisla u druge vode te je danas bliza medicinskoj struci. Zivot pise romane zar ne? Zive ovdje u Louisville-u sa dva sina i Hajrudinovom majkom Fadilom.

Sinovi su vrlo aktivni, stariji se bavi nogometom i plivanjem, a ove godine je krenuo na koledz. Mladji je u srednjoj skoli , svira violinu, voli i aktivno trenira kosarku.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zovem se Nirvana Jovic, nekada Fajkovic. Nekada sam zivjela u Banjoj Luci,a od 92.godine u Zagrebu. Zeljela bih stupiti u kontakt sa jako dobrim prijateljem, Samirom Beharicem, sa kojim sam se druzila dok je i on zivio u Zagrebu. Iz ZG je otisao u Njemacku, a koliko sam cula, onda u USA. Ako mi netko moze pomoci da stupim u kontakt s njim bila bi mu zahvalna.

Monday, 02 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Nirvan,
jako mi je drago kada sam cuo da pokusavas da stupis u kontakt sa mnom. Molim te da se javis na sljedeci e-mail sbeharic@comcast.net.
Puno Pozdrava tebi i tvojima od Samira

Wednesday, 20 December, 2006  

Post a Comment

<< Home