SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, September 18, 2006

Rujnice

Na moje veliko iznenadjenje, Ljilja nam se javila ovim lijepim prilogom:

Evo jednog priloga iz BL. Sezona gljiva je vec poodmakla, a u banjaluckim sumama, kao nikad, nikle blagve (mi ih ovdje zovemo rujnice)! No latinski naziv govori o kakvim se gljivama radi - amanita caesarea, u prevodu - CARSKA gljiva!

Pa iako s godinama ove nase sume postaju sve udaljenije, Mario i ja ( ponekad i taksijem ) do neke od njih sad cesto trknemo. Gljiva nekad i ne bude, ali zato ima ciklama koje "nenormalno" mirisu, neuredjenog rastinja i lisca svakakvih boja... i tisine...Tad cesto navru sjecanja. Sigurna sam da ce se Nera odmah sjetiti jednog naseg davnog gljivarenja, kada smo na predahu, uz zap, motale duhan u novinski papir. I tada je u sumi bila tisina, a okolo je grmjelo.

Inace za blagve kazu da ih mogu i bebe jesti, a recepata ima koliko hoces. Mi odrasli, normalno, pri tome ne izostavljamo neko fino vino.

Pozdrav svima u zelji da uzivate u ljepotama jeseni.....ukoliko je jesen stigla.
Moj komentar uz ovu fotografiju je vec toliko puta izgovoren, ali je istinit - ljepotu treba prepoznati,

Ljilja Marcic.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ljiljkane moj, ne trebas ponavljati odavno potvrdjenu cinjenicu da je Mario lijep i da si ti to znala prepoznati.
Svako dobro,
Cadjo.

Monday, 18 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Neznam je li zbog rujnica ili ga Ljilja stvarno odrzava po svim propisima ali Mario mi se nije promijenio (bar na slici) ni za pedalj. Kao da je '70 i neka a on ulazi u fakultetsku kafanu (onu na prvom spratu pa lijevo).
Made

Tuesday, 19 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Na upuceni mi kompliment povezah potpisnika sa poznatim BL-frizerom. Ali u nastavku shvatih da sam imao tu zivotnu epizodu sa elektrotehnikom i da bi Made mogao biti onaj vickasti Plicanic koji mi osvjezi sjecanje na bezbrizni period kada su baste cvjetale samo prijateljima! Pozdravljam ih u kompletu (tu je i Made)!

Tuesday, 19 September, 2006  
Blogger co said...

Cudim se da se nitko nije javio po pitanju zap-a! Ili je to mozda zabranjeno spominjati zbog ovih iz mladje generacije?

Tuesday, 19 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cadjo, primjecujes li da Co ne cita tvoje komentare!? Mislio sam da samo ignorise moje molbe (jos 10.04. sam ga zamolio da mi posalje sliku veceg formata...)
Pozdrav obojici!

Tuesday, 19 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mario, lijepo te vidjeti okruzenog tim djevojcicama.
Ali sta je sa djecacima-vrganjima?
Bez njih Ljiljina corba se ne moze zamisliti.
PS:Ocekujemo nastavak berbe
Puno pozdrava.

Tuesday, 19 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Da jos dodam da mi je drago sto se Made javlja premda neznam odakle. Bilo bi fino da nam umjesto komentara posalje neki prilog.
Mozda onaj o nastanku KSETA jer znam da je bio pionir u njegovom stvaranju. KSET je imao svoje znacajno mjesto u zabavi mladih BL-a u jednom periodu, to bi nase mlade blogerse sigurno zanimalo.
Pozdravljam ga prekookeanskim pozdravom.
Izet

Tuesday, 19 September, 2006  
Blogger co said...

Evo vec je uveliko pao mrak (skoro je 10 sati uvece), izgleda da je Izet zavrsio svoje plocice (morat ce nam poslati sliku) pa nadje vremena da nam se javi.

Masala!

Tuesday, 19 September, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Izete moj, razumijem te kao prijatelja corbe od gljiva, al' ove godine i u sumi poznati 'BL-ratio': sedam rujnica na jednog vrganja!

Wednesday, 20 September, 2006  

Post a Comment

<< Home