SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, October 24, 2006

U neka doba, govori Ilijaz D.- Izo: hajde Mujo za moju dusu onu makedonsku, zajdi, zajdi jasno sonce!! E tu se desava "nesto": tu mi stajemo da disemo i svaka dlaka na tijelu mi je stajala uspravno. Ovo ne bi ni da pokusam opisati rijecima, jer ipak nemam ja toliko razvijen rijecnik da bi mogao iskreno to da opisem. Drago mi je da sam dobio tu priliku i sansu da to dozivim, i znam samo jedno, a to je da cu ovo prepricavati dok sam ziv.

Konacno mi je jasno zasto za sevdah kazu: to ti je ono kad babo place a pjeva. Muzika koja ne moze da se kontorlise, ona je izvorna i slobodna, neogranicena. Dusevna jer pripada svakome ko ima cistu dusu. I jedino je tako i moguce osjetiti. Ta muzika je moj i nas, ponos i spas. Jer ona uci da volis i kad nebi trebalo da volis. Ona je prkosna isto kao i zemlja iz koje dolazi.

Uzput cu nam ostaviti jedan link sa njihovg davnog koncerta u Londonu:

http://www.bbc.co.uk/radio3/womad2004/ljiljana_buttler.shtml

Ton nije onakav kakav bi trebao da bude ali sta je tu je. Za ono pravo i iskreno cete trebati da odete na jedan od njihovih koncerta. Informacije o koncertima i bendu se nalaze na www.mostarsevdahreunion.com ....

Usput: Bajram mubarek olsun.

Pozdrav Amir


Dodatne fotografije mozete vidjeti na ovoj stranici.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bend je vec dugo u ligi sampiona, a raduje sto Amir pored oka i uha ima emociju i dobro podesen damar. Cestitam za prilog!

Tuesday, 24 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Bravo Amire,super reportaza. Osjeti se dusa iz svakog slova.
Jednom sam gledala na TV reportazu o grupi i jako mi se dopalo sve: muzika koju sviraju i kako sviraju, muzicari, njihov odnos prema zivotu , a Mostar, grad iz kojeg poticu sam voljela oduvijek.
Osim muzike svidjelo mi se sto pokusavaju da obnove nesto sto je nekad bilo posve normalno - druzenje i zajednicki zivot svih ljudi u Mostaru.

Tuesday, 24 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Joj kume prepadas me. Gledam ove "nove komentare" i svoje ime medju njima. I mislim se kad sam ja, i sta sam ja to komentarisao. Kad ono greska....Vec sam pomislio da me fata senilnost:-)
Pozdrav virtualnoj raji, bacite pogled na ovo:o)
http://www.youtube.com/watch?v=KBwCtt6ZseE

Thursday, 26 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Mozda je bitno navesti i cinjenicu da i mi postojimo i radimo u Londonu vec vise od 2 godine.

Vecina nas je takodje iz Banjaluke.

www.londonsevdah.com

Monday, 13 November, 2006  

Post a Comment

<< Home