SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, June 15, 2008

Banjaluka u srcu

Jedan da razbijem monotoniju. Iz drzave Danske. I tamo nas ima dosta.

Evo jednog naseg sugradjanina, prvo od pozadi, pa onda s prednje strane. Nas kolega Mirsad (Zilic, znam da ga se sjecate) mi posla dva fotosa.

Logo s prvog govori sve. Vjerujem da i Danci znaju o cemu se radi.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja sam Marija Vujic, Zinkina drugarica iz banjalucke gimnazije. Tako mi nedostaje i sve ove godine jako, jako cesto mislim na nju a izgubile smo jedna drugu. Sigurna sam da bi i ona, kao sto sam ja, bila srecna da se, NAPOKON, ponovo nadjemo. Ko god ovo cita neka joj, MOLIM VAS, da moju mail adresu sara1706@ptt.rs Ako ne, onda joj makar kazite da je Marija nikada nije zaboravila i da je puno, PUNO volim...evo, i sada se rasplakah...nadjite je za mene

Friday, 20 June, 2008  

Post a Comment

<< Home