SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, March 26, 2019

Strah ili glupost


Ne znam koja su od ova dva osjećanja jača  u ovoj našoj lijepoj zemlji u posljednjih 27 godina.

Danas vam šaljem dvije fotografije mog fiksnog telefona. Od kada imam ovaj telefon imam i prezentaciju broja pozivaoca propuštenog poziva. Nikad mi se još nije desilo da dobijem ovakvu informaciju. Registrovalo je sve pozive od Amerike do zadnjeg malog mjesta u regionu koji ima telefoniju. Uslikala sam da mogu kad budem u boljoj psihičkoj fazi pitati moje kolege iz Telekoma.


Nisam bila u kući, bila sam u posluzi oba ova dana, Bilo mi je čudno ali sam pomislila da je vjerovatno neko ODNEKUD zvao da izjavi saućešće.

Prošlo je skoro mjesec dana i kad je zazvonio telefon vidjela sam ovu istu obavijest. Javila sam se, a ženska osoba,  dok nisam stigla ni progovoriti rekla “to je taj Dragan” i spustila slušalicu.
Pomislila sam da je greška i da nije meni namjenjeno.

Juče mi je palo na pamet da sam pisala nekad o vilama u ulici prema Novom groblju od strane ispod Pećina  i o kućama.  Milan je previdio da ispod svake slike stoji i moj komentar. Ja sam ga mejlom obavijestila. Vrlo brzo iza teksta javio se anonimus i napao me, rekao da bi ja bila u zatvoru ili odgovarala za taj tekst. Mislim da se to odnosilo na ime Dragana Lukača kojeg ja nisam ničim optužila jer takvih imena i prezimena ima koliko hoćeš. 

Sad  sam shvatila da se ovaj blog kontroliše i zato se vjerovatno Blogeri ne javljaju.

Mislim da cijenim ovu osobu koja je sigurno u nekoj mogućnosti prikrivanja broja ali cijenim više što se sada kaže to, makar samo naslućuje, nego priče o prošlosti. Na ovom blogu ima dokumenata za još jedan Haški sud za sva vremena. Ni sada ovo nije nikakav dokaz za bilo šta ali ima ih sigurno mnogo koji svašta znaju ali šute. 

Sad ja razmišljam kakvi smo mi to ljudi da su Bosanci pravoslavci dozvolili sebi da im jedan CRNOGORAC iz  neke vukojebine  razvali, državu, prijateljstva, firme, protjerali i popljačkali sve muslimansko i hrvatsko što se moglo popljačkali, u nekad prelijepom gradu Banja Luci, propagandom o velikom srpstvu i postanku Srba, umjesto dobrih Bošnjenja kako su nas zvali za vrijeme Austrougarske, a danas Srbija i Crna Gora najveći neprijatelji. Crnogorci ga se odrekli a RS proglasi herojem na čijem djelu danas uživaju njihovi političari. Njegova tvorevina RS postade naseljena Srbima i dan danas se najveći broj drži toga ko pijan plota. Srbija im uvali svu odgovornost. A to dobro dodje, ondašnjim i današnjim SDA-ovcima i HDZ-ovcima da iskoriste svoje budale i fašiste da vladaju i uživaju 27 godina. 

A biti Bosanac i Hercegovac bilo je ponos u bivšoj YU bez obzira što su nam davali epitet glupi Bosanci. 

Danas Šešelj Hercegovac sa malom grupom ljudi razvaljuje Srbiju i 90-tih isto radio, 
i srušio ugled republike književnika, naučnika, glumaca, slikara i mnogih drugih stanovnika, kojima smo se ponosili i svi obožavali.

Kako se to desilo ostat će moj vječni odgovor  samoj sebi dok sam živa.

Da je razlog koji i danas traje kukavičluk i glupost velike većine naroda.

Pozdrav Saima

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home