SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, May 24, 2006

BH Fanaticos party

Amir nam se, kao sto je to obecao, javlja jos jednim muzickim prilogom.

20. maja je u Oslu odrzan BH Fanaticos party na kojemu smo mi bili zaduzeni za muziku. Sva lova od karata ce biti poslana u Bosnu nasim odbojkasima u sjedecoj odbojci. Posto su prve slike stigle do mene, kao sto sam obecao, saljem uz njih prvi izvjestaj.

Festa je prosla bolje nego sto smo ocekivali. Svi smo bili malo nervozni radi Eurovizije, jer smo se bojali da niko nece doci. U pocetku je tako i bilo. Do 23.00h je doslo nekih 50 ljudi, a onda odjednom navali rulja, taman kad smo se mi bili zagrijali. Na kraju se sakupilo oko 200-tinjak posjetilaca tako da smo sakupili oko 50% love za pomoc od ove nase Feste. Za ostatak ce se pobrinuti BHF raja iz drugih gradova.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Svaka cast netjace. Vidi se da si prvu tutu dobio od daje.Ako me "medjedi" ne pojedu u ovoj ruskoj tundri, eto i daje na sledeci koncert.

Wednesday, 24 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hvala dajidja:-) Nisam samo tutu dobio, nego i znanje i pravac u muzici... Zahvaljujuci nasoj starijoj generaciji mi smo mladji izasli na dobar put. Tako da je sad na nama ostalo da vratimo isto, ovim sto dolaze za nama....Neboj se medjeda njih je Tito u bugojnu dresirao:-) A mogao si se, mozda i ti opasati kakvim "hardware-om" da znaju da mislis ozbiljno....
Znas li onaj kad su titu intervjuisali u Bugojnu za vrijeme lova. Kaze Josip: Opalim onu zolju, bog te j#"o pade medjed ko kruska:-)...Pozdrav, sledeci koncert je za 2 sedmice. Pa bujrum. A bice ih i poslije..

Wednesday, 24 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Zanima me bez koje pjesme u repertoaru bend ne smije izici kad se okupi publika BiH porijekla? Kad su Banjalucani u pitanju vjerujem da vazi ona 'Otkako je Banjaluka posta' ali sa izvornim tekstom.

Wednesday, 24 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pa mi smo fakticki isli sa rizikom, jer u nasem repertoaru nema turbo-folka (sinana, sabana, ceca jelena itd). Iznad tesnja prolazi svaki put, ciganske, Suada, Dirlija i to. Ma ide sve kad je drustvo pravo:-) Ja mislim da nam je u repertoaru i jedno 5-10 pjesama sto se je vrtilo na vasim festama. Ono kao, evo banke cigane moj. Moja mala nema mane i druge....Nakon ovog komentara, ova moja r'n'r raja ima da me se odrekne. Prodao sam se za Sevdah.. Bolje mi lezi na stomak:) Salim se. Bilo je dugmeta, ramba, ekv ma za svakog po nesto. Pozdrav

Friday, 26 May, 2006  

Post a Comment

<< Home