SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, May 05, 2006

East River cuprija

Prije nego sto rijec dam mom vrijednom suradniku Murisu, samo da napomenem da je danas velika festa u Norveskoj. Mozda bas u ovom trenutku kada citate ovaj tekst, Alma i Edin izgovaraju ono sudbonosno DA. Zao mi je sto nismo mogli da prisustvujem tom svecanom cinu (poslovi oko zavrsnih ispita na fakultetu su me sprijecili da budem prisutam) ali to me ne sprecava da im zazelim puno srece u zajednickom zivotu. Znam da ce se i ostali posjetioci bloga pridruziti najboljim zeljama, a fotografije sa svadbe svi zeljno ocekujemo.

A sada evo Murisovog priloga s njegovog nedavnog putovanja u New York:

Vratišmo se Sarah i ja sa simpozija u NYC, posvecenom Vincent du Vigneud-u. Bilo nam je jako lijepo jer smo otišli dan prije 'naucnog dijela' pa sam mogao Sari pokazati najomiljenija njujorška mjesta.

Jedno od tih mjesta je bruklinski most ( East River cuprija), po kojoj smo malo prohodali, i kako slika prikazuje i sjeli (baš mi se pila kafa tada, ali nijedan Starbucks u okolini).

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Almi i Edinu iskrene cestitke i puno srece u zajednickom zivotu.
Mogu samo zamisliti kakva ce to festa biti kad tri generacije Kusmica uzmu gitare u ruke.

Puno pozdrava od jasne i Srdje.

Friday, 05 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Almici i Edinu iskrene cestitke i sretnu buducnost, a familijama Kusmic i Zisko puno pozdrava od Nermina sa porodicom!

Friday, 05 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Sretno Almi i Edinu i cestitam na vjencanju. Ja sam zelio biti tu ali nazalost americki nacin zivota mi neomogucava da vas posjetim na tjedan dana. Eh, samo da imam vise odmora! Uzivajte, pjevajte, i popijte jednu za nas sirom svijeta!

Davor

Friday, 05 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Murise, vidis sto ti je Hajrudinova cuprija u Mostaru. Tamo se i bez 'Starbucks'-a moze popiti dobra kafa.
Mislim da bi bilo interesantno da posaljes jednu fotku iz svog mostarskog albuma.
Pozdrav Sari i tebi.

Saturday, 06 May, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pozdrav za sve. Evo polako dolazim sebi od svadbe, na kojoj je bila ludnica. Slike se jos nisu izradile, ali cim budu gotove , biti ce poslane. Ja mislim da ce Alma to uskoro da obavi.....posto ovo nije tema danasnje emisije, onda je najbolje da to i preskocimo. Dok nedodje vrijeme za to. Veliko mahanje iz suncanog OSla

Sunday, 07 May, 2006  

Post a Comment

<< Home