SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, June 06, 2006

Koncert u Oslu

Za CoNN iz Osla javlja Amir Zisko:

Evo polako se vracam u normalno stanje nakon ovog burnog vikenda, a i osjecaj se u rukama vratio tako da sad mogu nesto o tome i da natipkam.

03. juna u subotu je odrzan muzicki festival u Oslu. Ja mislim da je u gradu bilo jedno 8-9 razlicitih scena na kojima su se citav dan mjenjali razni bendovi.

Mi smo svirali na World Stage, i kao takva ona je jedna od glavnih. Iime benda s kojim smo se predstavili je "Schaboo vs Turbo folk". Uglavnom, svaki bend ima po pola sata da svira, a onda nastupa drugi. Mi smo morali ostati malo duze tj. 3 min jer su nas vratili na bis. Uhvatili se derati Schaboo, Schaboo tako da nismo mogli da ih iznevjerimo.... Odsvirali smo im r'n'r -sevdah, jednu cigansku, makedonsku, i suadu, a zavrsili sa Sotom.

Kad smo zavrsili, dolaze ljudi da traze CD. Jedna od boljih scena taj dan, kaze im moj drug basista kupi Mostar sevdah reunion, i knock your self out.

Onda smo se pokupili i uputili se prema BiH klubu, i tamo smo odmorili jedno 2 sata i poceli oko 22, zavrsili u 02h sa dvije male pauze od po 10 minuta. Doslo nam je 100+ ljudi i kao sto se vidi po slikama svi su bili na nogama, a zene su dominirale na podijumu. Ja to uzimam kao dokaz da je svirka bila haos. A sto je najbolje u svemu tome, mi nismo imali ni jednu zajednicku probu nakon naseg zadnjeg BH fanaticos koncerta. Tako da smo 50% materijala svirali zajedno po 1. put, tu na tom mjestu i u tom datom momentu. Tacno 20 pjesama.

Ma ja sam prezadovoljan, nasim mogucnostima, kontam sta bi bilo da smo tek vjezbali. A da, i murija nam je upala u neka doba. Izgleda culi nas, i za nas, pa dosli u izvidnicu. Pored nasih u tom klubu se zadesilo i jedno 10 norvezana i 7 australijanaca, njih smo privukli sa World Stage-a. Sad smo se, kako kazu i etablirali, tako da cemo imati jednu subotu mjesecno u klubu, gdje cemo da im pravimo estradu, naravno to ce da se plati.

Nakon svirke je i cijena benda odlucena. Doduse i tu noc smo zaradili ali je muzika sa prijateljima popila pola zarade. Skontali smo takodje da nema potrebe da se vise stresamo sa repertoarom za raju, poslije 5 proba i 3 koncerta, spremni smo da radimo i nase stvari. A to je to sto nas vuce. Sad bar imamo neko pokrice za ovaj nas zov ili hobi. Cuvajte se sad. Mi se stvarno ozbiljno spremamo a mogucnosti i talenta imamo vise nego Dovoljno. Nikog necu znati kad postanem poznat, odmah da vam kazem.Ali cu i dalje da vas obavjestavam o nasim djelatnostima. Pogotovo sa slikama kao sto su ove.

Imate svi po jedno veliko mahanje iz suncanog Osla.

P. S Davore sve je sredjeno, zene su tu, dodji i izaberi.

Par slika mozetet vidjeti na ovoj stranici.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Opet ja za CoNN. Trenutno najbolju i najrealniju obavjestajnu sluzbu na internetu:-) Kume bogami statisti ili ne. Mace su na mjestu:) ...Ali nek se zna, da smo ih mi placali bile bi u istim odijelima, ko ona vasa trbusna plesacica sa feste:) Mozda ce biti nesto od toga sledeci put. A kad doguramo do slave, onda cemo im, fino da uvedemo clanarinu za ovaj blogg, tako da zeljni citaoci gladnih novih vjesti budu uvijek informisani, a da i taj tvoj trud neprodje ne nagradjen. Dogovor sa honorarom ce pasti. Mahanje sa posla iz suncanog Osla

Tuesday, 06 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pratim ova bh. muzička dešavanja u zemlji naših (švedskih) bogatih susjeda (Norvežana) od tvog prvog javljanja i moram reći da mi se čini vrlo interesantnim.

Sudeći po napisanom, podsjećate me na Kultur Shock (http://www.kulturshock.com/), band Srđana Jevđevića (aka Gino Banana), koji djeluje u Seattle-u i o kojem se vrlo malo zna, a koji je jedan od meni ubjedljivo najdražih i najkvalitetnijih koje sam čuo u posljednje vrijeme.

Možeš li nam poslati link za neki mp3 ili nešto slično, kako bih se u ove sličnosti uvjerio i ušima.

Rock on!

Wednesday, 07 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Pa moze se reci da imamo dosta slicne poglede na muziku kao Kultur Shock. Boris nas bubnjar je bivsi clan te grupe. Bio je na prva dva albuma, onda se ozenio sa norvezankom, dobio evo sad i 2 dijete sa njom. Preselio iz Seattle-a u Oslo, i igrom slucaja poceo samnom svirati ili ja sa njim? To sad nije bitno. Mi sviramo vec 3+ godine:-)...Ovaj bend na slici, postoji evo sad vec 2 mjeseca. Tako da naseg dema i muzike jos nema. Bolje receno jos je u nama i ceka da izadje. To nam je sledeci korak

Wednesday, 07 June, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Amire, bas mi je drago da ste tako dobro prosli na tom druzenju u Oslu. Ko zna, mozda cemo jednog dana kupovati vase CD-ove i praviti se vazni kako smo te poznavali.

Pozdrav tebi i tvojoj raji.

Thursday, 08 June, 2006  

Post a Comment

<< Home