SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, August 28, 2006

Mala skolska priredba

Jos jedan Dubravkin prilog iz onih davnih, sretnih vremena:

Banjaluka, osnovna skola Mirko Visnjic 1960. ili 1961. godine, dramska sekcija, treci i cetvrti razred, skolska priredba (vjerovatno 29. Novembar, Dan Republike), recitovala se recitacija koja pocinje ovako: "sest buktinja plamte da pricaju svima, da u nasoj zemlji sest naroda ima"

To je govorio onaj djecak u sredini, a mi smo poslije imali po neku rijec za svaku republiku. Kako se vidi, svi smo bili jako ozbiljni i skoncentrisani na tekst.

Ucesnici s lijeva na desno: Sandra Kulijer, koja je poslije bila poznata pjevacica, snimala ploce u Zagrebu. Boro Drazic, nas poznati bubnjar i profesor u Elekro skoli. Minka Tabakovic, moja najbolja drugarica u to vrijeme. Poslije je odselila iz Dolca. Stanovali su u Uciteljskoj skoli, sretale smo se sve rjedje ali uvijek s velikim zadovoljstvom. Djecak u sredini sa spustenom carapom se nekako izgubio iz mog sjecanja, mislim da se zvao Ino. Moja malenkost. Toni Napoliteo je bio tada veoma poularan u nasoj dramskoj sekciji, sve su djevojcice bile zaljubljenje u njega, vjerovatno zato sto je njegova mama bila "prava" glumica u pozoristu, Lena Napoliteo. Oni su poslije odselili negdje na more. Slavica Cadjo, ona je poslije radiola kao arhiteketa u Banjaluci

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Prelepo!!! Eh da nam je jos uvek one predivne drzave nasih velikih sest naroda... Za mene ce dok sam ziv, goreti sest buktinja u srcu! Volim svaki kamen od Vardara pa do Triglava, a nase narode, bez obzira sto vise nismo zajedno, zelim da podsetim da smo bili i lepsi i jaci!!! YU4EVER

Wednesday, 28 October, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Lijep prilog, hvala Dubravka.

Zna li netko koje godine je ubacena sesta buktinja u grb?

I ovdje na slici je samo 5 buktinja.
Tako je bilo i na novcicima, ali ne znam koje godine je ubacena sesta buktinja?

To oko seste buktinje je bilo nessto oko BiH.

Sesta buktinja

Thursday, 29 October, 2009  
Anonymous Anonymous said...

pjesma ide ovako:
...da u nasoj zemlji sest republika ima ima...

:)

Sunday, 29 November, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Sad ja moram reagovati na ovu sliku, naravno sa simpatijom, jer sam neke od ovih ucesnika prepoznao. Drazu sam prepoznao i prije nego sam procitao tekst. Sandru ili Sandu ne bih mogao prepoznati, ali djevojcicu na desnoj strani na kraju znam, ali ne znam kako se zove. Moj razred je presao u sedmu skolu iz Petra Kocic skole negdje 1963 god. cini mi se.
Pozdrav svima

bruja

Sunday, 29 November, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Draga Dubravka,
hvala Ti za ovu sliku jer samo dokazuje ono sto sam govorila oko 5 buktinja.
Djecak u sredini grupe ima majicu sa grbom i sa 5 buktinja, a i pjesma je prvo isla '5 buktinja plamti da govori svima'
pa se poslije preslo na '6 buktinja plamti', da bi u ovo novije vrijeme preslo da buktinje plamte svaka za sebe.

hvala Ti za sliku, opet.
komsinica

Sunday, 29 November, 2009  

Post a Comment

<< Home