SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, September 25, 2006

Turisticka znamenitost Banjaluke

Jos jedan prilog iz Ljubljane, ovaj put o posjeti Banjaluci. Doda se potrudio i poslao nekoliko fotografija i ovaj kraci tekst:

Ovaj prilog je iz mog nedavnog jednodnevnog posjeta Banjaluci. Posjet je bio jako kratak za neku dublju analizu. Uglavnom cini mi se da je grad sve cisci i da ima sve manje stihijske gradnje.

Odusevio sam se kao i vecina banjalucana sa novim parkom ispred Boske. Naravno ima malo nostalgije za starim parkom. Evo nekoliko slika novoga parka (za back up): napravljene su na brzinu a i neki radovi se jos obavljaju, pa bi molio neke od banjalucana (npr Srdju, poznati prvi foto raje) da napravi seriju snimaka parka da vide i oni koji nemaju priliku da je uskoro posjete.

Razmisljao sam koju fotku da dam uz ovaj tekst na blogu. Na kraju sam odlucio da to bude turisticka znamenitost grada. I ovaj put sam u Ljubljanu prosvercao puno velikih kombinacija iz Mujine cevabcinice i naravno nekoliko Nektara. Te dve banjalucke znamenitost sam postavio na pult kuhinje u Ljubljani i uslikao. Neskromno sam sliku nazvao “turisticka znamenitost Banjaluke”.

Samo da napomenem da mi je drago da nam je Doda poslao slike gradskog parka. Ja sam vec odavno cuo o radovima, a bilo je i veoma oprecnih reakcija na krajnje rezultate. Sudeci prema prilozenim fotografijama, park je sada ljepsi nego prije, iako ce se mnogi iz moje generacije sa sjetom sjecati starog.

Na kraju moram da kritiziran nasu raju iz Banjaluke sto nas ne informiraju o promjenama koje se u nasem bivsem gradu (za nas u tudjini) dogadjaju. Prvi prilog je, evo, poslao jedan od nas koji ne zivi tamo.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home