SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, October 12, 2006

Porec 1975.

Jucer su se Mario i Sejo raspricali o Istri pa evo da ostanemo na istom terenu. Danasnji fotos je snimljen u Porecu jos davne 1975. godine, prilikom jedne od nekoliko Elektrijada koje su odrzane u tom turistickom mjestu. Danasnji prilog je poslao Made koji se, sto je za pohvalu, aktivno ukljucio u ovaj nas blog.

Na ovom fotosu neka nova lica. S lijeva na desno: Majk (Majkic Branislav), Canak (Predrag), Made (Ramadan Plicanic) i Mila (Milasinovic, imena se nikako ne mogu sjetiti - stari se). Fotos je, kao sto vec rekoh, snimljen 1975. godine a danas su akteri, kao i vecina s ovog bloga, na svim stranama svijeta.

Majka smo imali priliku vidjeti jos prije desetak mjeseci, na proslavi Nove godine. O njemu nemam puno informacija, osim da danas s porodicom zivi i radi u San Francisku. Netko mi je jos jako davno pricao da je nakon odlaska iz Banjaluke stigao u Kanadu, ali da se nakon toga preselio u Kaliforniju.


Za Majka mi je ostao u sjecanju jedan detalj iz onih nesigurnih dana pocetkom rata u Bosni koji zasluzuje da se spomene. Kada je vidio da je vrag dosao po svoje, Majk je s porodicom napustio Banjaluku. Sjecam se da je u tim danima previranja, kada su nasi 'prijatelji' zaigrali na nacionalisticke karte, Majk pokusavao da sprijeci najgore. Bio je aktivan u stranci profesora Miodraga Zivanovica (o kojem bi se zaista trabalo nesto napisati), koja je, za razliku od nacionalnih stranaka, demokratiju shvatala potpuno drugacije. Svi njihovi pokusaji su ostali bez odjeka i jedini izlaz je bio da se ne bude sudionik u onome sto dolazi.

Sjecam se dana kada sam u novinama stranke (cini mi se da su se zvale Prelom), naletio na Majkovo pismo poslato iz Beograda. U tom pismu mi je posebno ostala u sjecanja recenica da je Majk napustio Banjaluku jer nije zelio da ga se njegova djeca stide. U to doba je trabalo dosta hrabrosti da se nesto tako izjavi.

Predrag Canak, cini mi se, zivi u Torontu i njegovu ‘svjezu’ fotografiju sam imao priliku vidjeti na cafekajak-u. Da se nije mnogo promijenio, mozete mi vjerovati na rijec.

Made je, kao sto to vec znamo, u Svedskoj. Na ovoj fotografiji je to vec prepoznatljiva faca i nadam se da ce ga Cadjo ovaj put prepoznati. Od Made ocekujem bar neki snimak iz danasnjih dana (nije fer da nas drzi u neizvjesnosti). Moram priznati da mi je ova situacija oko novih fotografija pomalo tajanstvena!

S Milom sam se sreo prosle godine prilikom zadnje posjete Banjaluci. Kao i mnogi drugi inzenjeri iz bivse Profesionale koji su ostali u Banjaluci, Mile je imao problema da sacuva posao, u gradu u kojem inzinjeri vise nisu na cijeni (kako bi i bili kad pjevaci kolo vode). Koliko me sjecanje sluzi, Mile duze vremena nije imao stalnog zaposlenja a kakva je situacija danas, ne znam.

Mozda nam se neko od nasih posjetilaca ili mozda aktera sa slike, javi s svjezim informacijama, mada mi iskustvo kazuje da su sanse za tako nesto minimalne.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bilo bi dobro da blog ostane bez greske, zato: Majku je pravo ime Branislav, a Mila (skraceno od Milasinovic; naglasak kao: vila) se zove Dragoslav (Napomena: Mila radi, mislim u CIPS-u)
Pozdrav.

Thursday, 12 October, 2006  
Blogger co said...

Mario, hvala za korekciju. kao sto rekoh, mozak polako otkazuje i svaka pomoc je dobro dosla.

Vidis, Mili nikad nisam znao pravo ime. Za mene je on uvijek bio Mila.

Thursday, 12 October, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Majkic Branislav je brat od Vesne Majkic (udate Anusic) koja zivi u Kanadi (Ontario)

Wednesday, 08 July, 2009  

Post a Comment

<< Home