SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, September 08, 2007

Ostao sam dugo na ovom mjestu i tek pri polaskum kuci prosetah do trece pozornice. Uz put sam prosao satore sa hranom, sladoledom, ponovo tombolama… To ovdje uvijek prolazi. Na trecoj pozornici je svirala grupa sredovjecnih muzicara (I njih se sjecam od prosle godine), blize mom dobu. Svirali su muziku pedesetih, moram priznati veoma dobro. i oko njih se okupio veliki broj slusalaca, naravno onih koji preferiraju tu vrstu muzike.

I ovdje sam napravio par snimaka, poslusao par pjesama, i zaputio se kuci. Vece je bila topla, uz mali povjetarac. Odlucih da napisem nesto za blog i ubacim par snimaka, da se i ove subote ima nesto procitati. Sutra se spremam ponovo jer sam cuo da ce nastupiti jos par dobrih grupa. Drago mi je da se i u ovom mom gradicu nesto dogadja i covjek to ne treba propustati. A treba i aktivno pomoci ovom malom gradicu koji se jos uvijek nije oporavio od krize nastale zatvaranjem mnogobrojnih celicana Pittsburgh-a. Posto dio novca od svake popijene pive ide u budzeg Carnegie-a, treba se potruditi pa dati svoj ‘dobrovoljni’ prilog. A neke od nas ne treba dugo nagovarati.

P.S. Subota je ujutro, prilog tek sada zavrsavam. Sinoc nisam uspio pripremiti slike, bio sam umoran. I danas ce biti malo vremena jer se spremamo na piknik koji organizira Nerina firma. Nakon piknika je u planu opet odlazak na blues festival, na zavrsnu vecer. Mozda nam se i Tufekcici pridruze!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home