SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, March 08, 2010

Srecan 8. mart


Uz ovaj cvijet iz mog backyard-a,
koji je prosvercovan sa Jadrana,
svim damama
upucujem cestitke za
8. mart,
medjunarodni dan zena.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Postovana gospodjo Serifa
Razmisljam jutros gdje ste, sta radite, kako Vas sluzi zdravlje, a sve s nadom da negdje u dobrom drustvu slavite 8.Mart uz onu rakiju sto ju je Vas suprug ispekao, a Vi ste sigurno od rajcice iz Vaseg vrta napravili dobru sopsku salatu. Moj dragi je jutros otisao na posao a da mi nije cestitao. Sjetice se on kad vidi muske kako po gradu nose ruze i karanfile. Znam ja gospodjo Serifa da su dijamanti najbolji zenini prijatelji, ali meni je cvijet ipak najljepsi i najdrazi poklon.
Pricica koju cu Vam ispricati je s pocetka sedamdesetih.
Ta godina je u nasoj firmi bila krizna, pa nas dame direktor pozva u svoj ured da uz karanfil, kavicu i konjak skromno obiljezimo 8. Mart. Malo zatim udje kolega s gitarom (otkud li se samo stvorila?) da razveseli dame. Ne prodje dugo kad eto drugog kolege s pladnjevima meze (samo se u BL meza stvarala u trenu i bog zna od kud)da damama ne bi konjak udario u glavu. Uz njega se prikacilo jos par kolega. Uglavnom proslo je cetiri sata, mi jos pjevamo, kad se na vratima pojavi moj dragi crven k'o karanfil. Zaboravila ja da me je cekao ispred firme. Vozimo se u nasem skodilaku do one kucice u Marticevoj 21 (taj broj mi se stalno ponavlja u zivotu u raznim situacijama)i ne progovaramo. Ulazim u stan a kuhinja k'o da je bomba pala u nju. Sve sudje koje smo imali bilo je prljavo, a slaga je bilo i na zidovima i po podu. Meni se smracilo. Dragi slavodobitno otvara frizider, a tamo Vasina torta. Taj dan je u stvari bio 7. mart, nasa godisnjica braka, a 8. Mart smo u firmi obiljezavali ranije jer je bio petak.
Uglavnom od tada smo Vasinu tortu kupovali u Boski, kao i one fine orah snite.
Svim damama zelim sretan 8. Mart.
Srdacno Vasa Nada Š. D.

Monday, 08 March, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Hvala na lijepim zeljama i cvijecu iz moje druge domovine.Pridruzujem se cestitkama svim nasim dragim i lijepim zemljakinjama (bivse zemlje),
Ovde kod nas taj praznik jos ima veliki znacaj.Sad sam usla u kucu i grad je pun cvijeca.Na svakom cosku se prodaje.
Pozdrav Saima

Monday, 08 March, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Drage blogerice i banjalucanke
sretan vam 8.mart!(((
Pozdrav Sejo V.

Monday, 08 March, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Urednice, nakon dugo vremena nesto po mom ukusu...sto se glazbe tice.
Puno pozdrava Nada Š. D.

Monday, 08 March, 2010  
Anonymous Serifa said...

Onaj Moj laze na gomile, nema sljiva ovdje dovoljno, samo grozdje, a i ono sa 12 zena i limuzinama je pretjero; da ne spominjem cvijece itd itd
Nego Draga Gospodjo, vidite li Vi sta je internet, cudo jedno. Evo nas dvije pricamo ko stare prijateljice, iako se uopste ne znamo, na blogu koji je “zatvoren”, o covjeku sa drugog bloga, gradu u kome nikad nisam bila, to citaju ljudi koje ne poznajem, a nas dvije se svejedno zabavljamo, svaka na svoj nacin.
Sretan 8. Mart Gospodjo S D i Vama i citateljkama ovoga Bloga.

Monday, 08 March, 2010  
Anonymous Kengurko - USA said...

Serifa, slavite li vi 8. mart u Melburnu ili ste se presaltali na zapadni sistem?

Monday, 08 March, 2010  
Anonymous Serifa said...

Dragi Kengurko, mi smo krvavo proslavili 8. Mart. Ovdje se slavi “Labour Day” a grad je zadesila takva oluja, sa gradom velicine teniske lopte, da su mnogi ljudi bili izranjavani, pokusavajuci da svojim tijelom zastite djecu.
Pozdrav

Monday, 08 March, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Abu
Da ne bi gospodje Serife ne bih ni znala da je kod vas bilo tako grdo. Malo ja u autu, malo guzva ovih dana, a i slabo gledam TV. Kako ste u svemu tome prosli Ti i Tvoja supruga? Imas li informacija o Karmen i ostalim nasima ? Nadam se da ste prosli bez ozljeda i sa sto manje materijalne stete.
Pozdrav Nada Š. D.

Tuesday, 09 March, 2010  
Anonymous Abu said...

Hvala Nado na brizi, mi smo dobro, a za Karmen na zalost ne znam jer nismo u vezi.Havarija se desila u Centru i sjevernim naseljima, a mi smo udaljeni od toga nekih 25km U svakom slucaju dobro smo prosli. Na mnogim kucama su polupani crijepovi a onda voda prodrla na tavan i srusila plafone.Moram Ti uslikati neki objekat u izgradnji da vidis kako se ovdje gradi i da bi shvatila kako je lako ove kuce srusiti. (nije to ono “dupla cigla” ko kod nas).
Ja inace vrlo rijetko “idem” na Blog jer ga smatram zatvorenim. Na ovu Tvoju poruku me je neko upozorio jutros.
Puno pozdrava

Tuesday, 09 March, 2010  

Post a Comment

<< Home