SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, January 28, 2010

Tuzna vijest

Jutros sam primio vijest od Nade da je uz Zagrebu preminula Josipa-Fina Stefanac, majka moga dobrog prijatelja Mire, a Nadina svekrva.

Eto tako polako ona stara Banjaluka odlazi s ovog svijeta daleko od grada u kojem je provela najljepse godine zivota.

Familiji Stefanac upucujem iskreno saucesce u ime moje familije i moje licno ime.

Labels:

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce obitelji Stefanac.Miro dozivljava najtezi trenutak u zivotu svakog od nas.Gubitak majke.
Sreca je u svemu da u tom trenutku nije sam i da ima svoju obitelj koja s njim djeli bol.Dozivjela sam to iskustvo.
Saima i Vice

Friday, 29 January, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Stefanci,
Veoma mi je zao! Primite najiskrenije saucesce od moje cijele familije.Sejo Bahtijarevic

Friday, 29 January, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce porodici Stefanac,

Porodice Andrijevic, Bilic, Knezevic, Pejkovic,

Friday, 29 January, 2010  
Anonymous vjeko said...

Obitelji Stefanac

Primite nase iskreno saucesce

Andrej i vjeko

Friday, 29 January, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce porodici Stefanac
Amila i Sejo Visic

Friday, 29 January, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce porodici Stefanac

Made sa familijom

Saturday, 30 January, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Svim dragim ljudima koji su nam izrazili saucesce putem bloga, e_postom, telefonom i osobnim prisustvom od srca zahvaljujemo.
Miro i Nada

Wednesday, 03 February, 2010  

Post a Comment

<< Home