SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, November 26, 2011

Thanksgiving kod Tufekcica

Dok se u Bosni slavio dan drzavnosti i mi smo slavili. Thanksgiving a i neki drugi americki praznici se veoma cesto poklapa sa praznicima u bivsoj Jugi tako da nas se na njih nije bilo tesko priviknuti.

Ovaj put smo se okupili kod Tufekcica. Dzindici su stigli iz komsiluka (6-7 sati voznje), Sanja doletjela iz LA-a, a nam je to tu, odmah iza ugla, nekih 30-tak i kusur kilometara.

Kada se okupimo kod Tufekcica, znamo sta nas ceka: Jasna kuha cijeli dan, sve po receptima poznatih TV kuhara pa ja vise ne mogu ni zapamtiti sta sam jeo. Ne manjka tu ni domacih specijaliteta, kao ovaj pupak, za koji mi rekose da je hanumin ili hanumicin. A koja je hanuma u pitanju, nije mi receno.


Bilo je veselo, kao sto je to uobicajeno kada se raja okupi. Moze se to vidjeti iz par prilozenih slika, mada sam se ovaj put morao suzdrzavati da okidac kamere ne koristim precesto. Sve cesce trpim kritike da kameru koristim previse pa tako izvjestaj nije potpun. Ako tome dodam i eventualnu cenzuru…


Drugo vece smo se okupili kod nas, ali sam ja gostima, za razliku od Jasne koja nam je zaprijetila da nista ne jedemo prije rucka, preporucio da dobro rucaju prije polaska a da kod nas svrate samo na mezu. Da li su me poslusali, ne znam, a slika s druzenja s ove druge veceri gotovo da i nema pa nema ni dokaza kako je bilo.


Eto, toliko o ovom druzenju stare raje iz grada Banjaluke na tlu Amerike. Nekada davno, prije nego je Facebook postao opce prihvacen medij komuniciranja medju rajom, o ovakvim druzenjima se cesto pisalo, a sada je ovo samo jedan pokusaj da se malo odmaknem od nekih tezih tema koje dominiraju zadnjih dana.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Nataša said...

Lijepo vas je vidjeti ovako vesele i zdrave u prijateljskom druženju.
Lijep pozdrav svima, Nataša

Sunday, 27 November, 2011  
Anonymous Nada Š. D. said...

" te kobne noci , 25. 11.1943. godine ... "

.
‎25. novembra Bosnu i Hercegovinu 193 srbina , hrvata i muslimana proglasili su jugoslovenskom republikom srba , hrvata i muslimana a " zavnoJ " proglasili jedinim predstavnikom drzave Bosne i Hercegovine suspendujuci na taj nacin Bosni i Hercegovini njenu Bosanskohercegovacku drzavnost sa njenim Bosanskohercegovackim drzavnim identitetima , Nacijom i Narodom ...
zato 25. novembar moze biti samo Dan srpsko - hrvatsko - muslimanskog rezima a nikako " dan drzavnosti " drzave BiH ,
posljedice te odluke su stravicne ...
to je i razlog da svake godine 25. novembarske noci kraj prozora palim svijecu za Bosanskohercegovacke duse , zrtve jugoslovenskog i srpsko - hrvatsko - muslimanskog ( " bosnjackog " ) rezima koji su uspostavljeni nakon te kobne noci 25. novembra 1943. godine u Mrkonjic Gradu ,

Nadam se da mi gospodin Selman Nijaz nece zamjeriti kopiranje ovog teksta bez njegova odobrenja. Pokusala sam komunicirati s blogom Sanicki dani, ali nije islo. Slucajno sam ga otvorila, trazeci zapravo nesto sasvim drugo i u brzom preletu se zaljepih za tekst " Kome se u Sheru digo khurac..." Jedan sasvim drugaciji pristup jednoj od tema koje dizu temperaturu me natjera da procitam jos neke clanke. Nisam sigurna da sam sve dobro razumjela ( pozabavicu se jos s tim blogom ), ali da su me stavovi g. Selmana izneseni u gore kopiranom tekstu, natjerali na razmisljanje, bome jesu.

Nada Stefanac

Sunday, 27 November, 2011  

Post a Comment

<< Home