SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, March 11, 2021

Vakcina

U zadnje vrijeme u razgovoru s prijateljima vrlo cesta tema je vakcinisanje protiv corona virusa. 

Posebno je vakcinisanje aktuelno za sve one koji zele putovati jer se ocekuje da ce s vecim brojem vakcinisanih poceti opadati broj zarazenih osoba, a posledica toga bice vise slobode u kretanju pa ce se i putevi poceti otvarati.


Vakcinisati se ili ne, pitanje je sad. Mnogi ne zele jer ne osjecaju da je vakcina dovoljno ispitana, drugi uopste i ne vjeruju da postoji neki corona virus. Mi spadamo u grupu racionalnih i uopste ne postavljamo pitanje da li treba, nego kako i gdje se vakcinisati. Po ovdasnjim medijima, sve izgleda jednostavno. Prijavis se na odredjeni web site, dobijes vrijeme i mjesto i to je to. Medjutim ispostavilo se da s vakcinom nije nista jednostavno. 


U nasoj opstini se moglo prijaviti samo preko interneta. Mi se pokusavali prijaviti kod firme koja je bila prvi nosilac vakcinisanja na Floridi. Nije islo. Ako se uopste plasiras, tj. dobijes mogucnost da se prijavis, dok  ispunis podugacak upitnik, umjesto sastanka za vakcinisanje dobijes poruku da nema vise raspolozivih vakcina. Sve vrijeme pratimo vijesti i  prijavljujemo se gdje god je moguce. Nista. Culi smo da je moguce primiti vakcinu, ako si u pravo vrijeme na pravom mjestu, tj. ukoliko se neko ne pojavi na vrijeme ili nikako, te vakcine se mogu dati osobama koje su tu i cekaju svoju sansu. Neki nasi poznanici su uspjeli dobiti na taj nacin. Mi smo i to probali, nije islo. Konacno prije par dana, dobismo poziv koji nam je obezbjedio registraciju i dobijanje vremena i mjesta  gdje se vakcinisati. 


Mjesto gdje se daju vakcine

Otisli smo i bili na lokaciji skoro sat ranije. Lokacija je jedan od parkova za sport i rekreaciju u susjednoj opstini. Na osnovu prica nasih poznanika koji su se vec vakcinisali ocekujemo dugacak red i cekanje. Obradovalo nas je da nema puno auta, nema reda. Polako se vozimo oznacenim stazama. Redari u narandjastim prslucima nam pokazuju gdje skrenuti, u kom pravcu ici. Nakon nekoliko minuta voznje, ukaza se prva tenda. Kao carina. Kontrola licnih karata i dokaza da imas zakazan sastank bas na tom mjestu. Registracija i ispunjavanje upitnika vezanih za zdravlje. Mi smo morali ponoviti registraciju i dobiti odredjeni Q-kod koji nismo uspjeli dobiti za vrijeme preregistracije kod kuce. Da smo ga imali, zavrsili bi brze cijeli proces. Osoblje koje radi na poligonu za cjepljenje su uglavnom volunteri. Vecinom mladi ljudi. Rade odlicno svoj posao, bez nervoze i frke, sa osmjehom.  Svaki put kad se neka faza kroz koju prolazimo zavrsi, ispisu sirokim flomasterom nesto na nasem autu. I to izgleda kao kodiranje, ali za redare,  da lakse kontrolisu protok auta i ljudi.


Oznake na autu


Vakcinu smo primili ostajuci u autu. Ubod igle se nije ni osjetio. Profesionalnost na visokom nivou. Sasa, u svom stilu, posto malo sale uvjek dobro dodje,  zahvaljuje uz izjavu  ‘Vi ste skoro kao profesionalac’ i dobija siroki osmjeh. Poslije vakcine, napisase i cetvrtu poruku na staklu. Napisase vrijeme u trenutku vakcinisanja. Mislim se sta ce im to. Onda nam pozeljese ugodan dan, dadose  karton gdje je upisano da smo dobili vakcinu i kad da se pojavimo za drugi dio. Pokazase da mozemo ici. Krenusmo polako, vozimo se vijugavim stazama po parku, a onda naidjosmo na novi stop. Stojimo i ne shvatamo zasto. Niko nista ne objasnjava , ali nas ne pustaju dalje. Sjetismo se onda da se nakon vakcine mora cekati dvadesetak minuta na poligonu da bi primili pomoc u slucaju  bilo kakve alergijske reakcije. Kad je isteklo i to vrijeme, pustise nas. 


Tim u slucaju alergije na vakcinu na
zadnjoj stanici prije izlaska s poligona

Avantura zvana prva injekcija vakcine za COVID 19 odradjena uspjesno. Koliko god je sama registracija i dobijanje vremena i mjesta za vakcinisanje  neorganizovano, sve na poligonu za vakcinisanje je organizovano odlicno. I to je misljenje ne samo moje nego  i drugih koji su isli na razlicita  mjesta za vakcinisanje.


Emira

Labels:

5 Comments:

Blogger Dubravka said...

Super ideja sa pisanjem koda na staklu auta. A i ljudi ne izlaze iz auta. Topli krajevi su pogodni.
Mene u petak ujutro zvala jedna prijateljica kaze evo objavili su da ce poceti vakcinisati 65+, gdje ja spadam. Ja brze na kompjuter, ubacim postanski kod, ispadnu tri najblize lokacije. Prve dvije sve puno u martu a za april se ne moze rezervisati. odem na trecu lokaciju koja jos uvijek nije tako daleko i nadjem slobodno mjesto za danas 14 mart. dobijem potvrdu na email i onda idem da ubacim muza Zlaju, on nije tad bio kod kuce. Desilo se da im se kompjuter sistem zagusio. Crvena poruka probajte ponovo. Nakon tri cetiri pokusaja ostavila sam. Sat vremena poslije probamo ponovo, sve popunjeno. Ostale su lokacije koje su previse daleko. Probacemo sutra kad pocinje vakcinacija u apotekama.
Pozdrav svima od Dubravke

Sunday, 14 March, 2021  
Anonymous sega said...

Evo i mene iz Evrope, tacnije iz Holandije da cujete kako ide ovdije vezano za vakcinisanje. Kao i svugdje najveci je broj (grupa) koji se zele vakcinisati, zatimoni koji ne zele iz raznih razloga (covid-izmisljen-ne postoji ili je politicka zavjera ili vijerski razlozi..). Do sada, u Holandiji je vakcinisano oko milion osoba. U prvoj grupi su zdravstveni radnici koji rade direktno sa covid-pacijentima, svi stariji od 70 godina ukljucujuci i one koji nemaju vece zdravstvene probleme. Vakcinacija druge grupe, starosti od 60-70 godina (gdije smo i mi), pripadnici policije, prosvijetni radnici, svi iz zdravstva ce poceti ovih dana i u aprilu. To su kao prioriteti. Ocekuje se do ljeta veca nabavka vakcina (i proizvodnja) tako da bi sve islo brze i masovnije. Mi ovdije nemoramo tragati za mjestima gdije su vakcinisanja niti se prijavljivati. Sve ide preko kucnog ljekara, poziv i mjesto vakcinisanja a ako ne zelis samo telefonski odjavis vakcinisanje. Meni se sve cini da ce ovo vakcinisanje trajati do ljeta slijedece godine (mislim na citav svijet a ne pojedine zemlje). Takodje mislim, kada se sve zavrsi, mozda se pojavi nekakav drugi virus, nova pandemija... napisacu ja to malo ¨narodnim¨... prirodi uzmes ali moras i da vratis a covjek je dosada samo uzimao, uzimao. U svakom slucaju, svima zelim sve najbolje, dobro zdravlje i pazite se (cega ??) !! Pozdravi !!!!
Sega

Monday, 15 March, 2021  
Blogger co said...

Kako spadam u grupu koja vjeruje strucnjacima (od kada se pojavi facebook i slicne stvari, “strucnjaka” i “eksperata” na sve strane, a znaju apsolutno sve), a uz to ima se i zdravstvenih problema koji nikako nisu dobro dosli u ovoj situaciji, normalno je da je za mene vakcina veoma vazna. Uz to treba dodati da planiramo putovati a bez vakcine ce to biti tesko izvodivo. Zbog toga je “tajming” vakcinisana za nas veoma vazan.

Dok sam ja cekao da me pozovu na vakcinaciju, Nera se trudila da pronadje mjesto gdje bi se mogli vakcinisani. Prijavila se na vise strana i cak uspjela pronaci jedno slobodno mjesto za mene a onda i za sebe, ali na drugoj lokaciji. Tako smo oboje uspjeli dobiti prve vakcine a narednih dana cemo dobiti i druge: Nera, Pfajzerovu a ja vakcinu Moderna. Kako ce proci druga vakcina, vidjet cemo. Prva je prosla uglavnom bez problema: Nera nije imala nikakvih a ja sam dva dana osjecao bol na mjestu vakcinisanja.

Kako sam, po povratku u USA, otkacio kabl TV (i, kakvog li cuda, uopce mi ne nedostaje), u zadnje vrijeme sam imao priliku pogledati nekoliko emisija iz nasih krajeva u kojima su gosti bili zagovornici kojekakvih zavjera. Svasta se tu moze cuti. Ponekad pomislim da sam mozda ja lud pa vjerujem osobama kojima je medicina struka pa me sve manje cudi sto ima dosta onih koji svu ovu situaciju s koronom vide kao svjetsku zavjeru nekolicine samo mi je tesko naci logicno objasnjenje zasto bi to oni radili jer su neki “njihovi potezi” u totalnoj suprotnosti jedni s drugima. Pri tom, primijetio sam da su pristalice zavjera uglavnom pristalice Trumpa, te osobe kojima vjera igra znacajnu ulogu u zivotu pa se u sve ovo ukljucuje Biblija i kojekakva prorocanstva. Kako nikada nisam vjerovao u bajke a (idiota) Trumpa mrzim iz dna duse, ostaje mi da se uzdam u one koji su svoj zivot posvetili nauci. Ko je u pravu vjerojatno nikada necemo saznati jer ce svako ostati pri svom uvjerenju, kao sto je to uglavnom slucaj.

Tuesday, 16 March, 2021  
Anonymous Anonymous said...

Ne znam da li će ovaj komentar stići na ovaj prilog Dva sam slala ali nijeotislo Problem je u Goglu računu.
Samo sam sretna sto ste u uređenim zemljama u kojima je ili sistem dobar a i postoji mogućnost da se sami izborite.
Razmišljam o onima koji su učestvovali u vašem protjerivanju a i danas žive u BL mogu samo sanjati da dodju do vakcine.
Zao mi je nedužnih . Još uvijek nije nabavljena od države. Sadaka se djeli zdravstvenim radnicima i privilegiranim stranačkih osoba
Pozdrav Saima

Wednesday, 17 March, 2021  
Anonymous Anonymous said...

Pokušavam danima da nastavim sa prilozima ali psihičko stanje u kojem se nalazim mi to ne dozvoljava. Već 15 dana moje sestre i mene najbolja sarajevska prijateljica je na respiratoru i svaki dan u 12 sati dolazi poruka iz bolnice. “I dalje stanje loše. Životno ugrožena . I dalje na respiratoru” srce me boli. Zdrava bila, majka Tereza smo je zvali . Svaki dan očekujem bar zrno poboljšanja , ali ne dolazi. Prije tri dana moj i Vicini najbolji bračni par Jadranka i Bakiro kojima sam pisala na blogu Njen brat i mama na Grbavici su čuvali moju sestru. Pisala sam dva tri puta o Zoranu i teta Ani. Meliha mi je u sakrivenom pismu poslala njihovu adresu i ja sam usred granatiranja otišla na Kosevsko brdo i našla ih Od tada nismo bili prijatelji nego jedna porodica. Juce smo Bakira sahranili. Zdravstvena situacija je očajna a vakcine još nisu stigle. Zbog toga sam poslala komentar na Emirin prilog.
Pozdrav Saima

Tuesday, 23 March, 2021  

Post a Comment

<< Home